Gå til innhold

Prioriterer dere høstferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prioriterer dere høstferie sammen med barna? Hva gjør dere?

eller legger dere all ferie til sommer?

Anonymkode: c302d...c33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har 5 uker ferie i året, og SFO er stengt i 4 uker på sommeren og i jula.. I tillegg til 6 planleggingsdager i året så blir det dessverre ikke mulighet for sånn :( Prøver å hente tidlig på SFO og barnehage noen ganger når jeg har noen timer avspasering til gode for å gjøre litt hyggelige ting på kvelden. Heldigvis er SFO på skolen vår superbra, og de gjør mye gøy i feriene så ungene lider ikke nød, men jeg skulle selvfølgelig ønske jeg hadde flere muligheter til å gi de fri selv.. Skikkelig misunnelig på de som har besteforeldre som stiller opp med barnepass i ny og ne, håper de skjønner hvor heldige dem er, og ikke bare tar det som en selvfølge.

Anonymkode: 741d0...859

Skrevet

Spørs hvor mye ferie vi hatt tidligere på året. Høst- og juleferie blir litt en restepost og må fordeles mellom oss på jobben  😊 i år har vi vært på hytta hele uken siden vi hadde ferie som måtte tas, det var deilig det! Høsten er kanskje fineste tiden på fjellet synes jeg. 

Forøvrig mange på jobb som har sommerferien sin i september/oktober for å gå på jakt.

Anonymkode: 12ccb...234

Skrevet

Har fem uker ferie i året, tar fire av de på sommeren. Siden vi ikke får ta ut enkeltdager med ferie tar jeg femte ferieuke på høsten, så langt det lar seg gjøre ønsker jeg den opp mot skoleruta. Alle planleggingsdager må vi trikse til på andre måter.

Skrevet

Vi gjorde det med særkullsbarnet. Fellesen går i barnehage og har hatt høstferie kun når vi har særkulls. Min ferie er styrt av arbeidssted så det er lite å spille på resten av året. Vi tenker felles vinterferie dette skoleåret.

Skrevet

Ja så klart

vo drar på hytta,turer i inn og utland

Anonymkode: a18c6...9b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...