Gå til innhold

Flere som har menn som ikke er handy?

Anbefalte innlegg

Skrevet
On 10/9/2018 at 1:38 PM, AnonymBruker said:

Vi trenger stadig å fikse ting i huset, og mannen finnes ikke handy, og er redd for å prøve. Det ender ofte med at vi leier inn håndverkere, og det koster skjorta. Ikke har vi noe særlig nettverk som kan hjelpe oss heller. Bortsett fra en. Vi brukte han (en i familien) til å pusse opp et vaskerom og bod. Prøvde å avtale pris, men han klarte ikke å svare. Vi spurte mange ganger. Da han endelig ble ferdig skulle han ha en svimlende sum i arbeidspenger, nesten 70 000! Vi har brukt han til en liten jobb i etterkant, men merker at jeg ikke liker å bruke han mer. Føler vi betaler like mye som om vi skulle leid inn håndverkere, men uten den garantien man da har. 

Vi har trengt hjelp til flere småjobber, som å sette opp garderobeskap, da mannen er usikker på selv så enkle jobber. Ender med at vi betaler flere tusen ekstra for at montører skal gjøre det. 

Flere i samme situasjon? Merker at det irriterer meg at han ikke bare kan gjøre litt selv. Men det samme gjelder vel meg, jeg er vel ikke unnskyldt fordi jeg er kvinne. Jeg blir litt bitter når jeg hører at folk får hjelp av familie mot en sekspakning med øl liksom...

Anonymkode: 516fe...423

Det er riktig. Du er ikke unnskyld selv om du er kvinne. Er det ikke likestilling i våre dager, eller går den "likestillingen" kun én vei?

Anonymkode: 1f66d...97c

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...