AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #1 Skrevet 9. oktober 2018 Her har jeg vært med en noen ganger, men da etter ute. Egentlig lyst ellers og, men får meg ikke helt til å spørre. De andre gangene er det bare blitt sånn. Synes det er være å spørre direkte. En barriere der uten alkohol osv. Hva gjør dere? Anonymkode: 1f305...51a
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #2 Skrevet 9. oktober 2018 Vi var sammen så ofte som mulig hele uka. Ringte hverandre og hørte om det passet og så stakk vi bort til hverandre. Vi gikk fra ff til å bli sammen etter hvert da fordi vi trivdes så godt sammen. Anonymkode: 11745...f96
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #3 Skrevet 9. oktober 2018 31 minutter siden, AnonymBruker said: Vi var sammen så ofte som mulig hele uka. Ringte hverandre og hørte om det passet og så stakk vi bort til hverandre. Vi gikk fra ff til å bli sammen etter hvert da fordi vi trivdes så godt sammen. Anonymkode: 11745...f96 Ja, dette er neppe normalt for bare ff. Anonymkode: 3167d...c83 9
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #4 Skrevet 9. oktober 2018 Hatt samme i 2 år, vi møtes ikke så ofte pga avstand. Holder kontakt på meldinger, besøker hverandre med overnatting hjemme hos hverandre. Har også vært på noen hotellovernattinger. Kun den gangen vi møttes at det var i fylla. Det som er cluet med FF å ha bra sex som ikke er bare fyllesex. Anonymkode: 429d0...0b1 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #5 Skrevet 9. oktober 2018 Og for å svare på spørsmålet hatt 2 ff, han ene var det bare kl 2, full etter byen. Han andre startet sånn, men så begynte jeg å komme dit på ettermiddagen og edru istedet. Fortsatt bare i helgene, da. Anonymkode: 3167d...c83
Gjest Alterego666 Skrevet 9. oktober 2018 #6 Skrevet 9. oktober 2018 Oftere uten alkohol på hverdager enn det motsatte. Mere praktisk, færre andre planer som kommer i konflikt med pulinga.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #7 Skrevet 9. oktober 2018 Møtes bare etter fylla kl 2 på natta, en gang i uka. Null kontakt ellers. Anonymkode: 973f2...e4f
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #8 Skrevet 9. oktober 2018 Jeg hadde en ff i tenåra, og hadde sex både med og uten fyll. Jeg var litt sjenert så det gikk lenge før jeg turte å spørre direkte(men han tok initiativ så ofte at det gikk greit), men jeg begynte å spørre via sms, og til slutt face to face. Stor terskel for meg den gangen:P Spør på samme måte som du gjør i fylla? Eller bare en sms med "sex?" Anonymkode: 4c479...6f6
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #9 Skrevet 9. oktober 2018 Håper dere sjekker dere for sykdommer underveis. For mange av kjønnssykdommer er blusset opp. Anonymkode: b8697...52c 1
Alice123 Skrevet 9. oktober 2018 #10 Skrevet 9. oktober 2018 Da jeg hadde FF møttes vi kun edru og alkohol (eller andre rusmidler) var aldri en del av møtene. 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #11 Skrevet 9. oktober 2018 Da jeg hadde ff var det når det passet oss. Sendte melding og spurte om h*n ville møtes. Begge visste hva det innebar. Anonymkode: 6bf41...e3d
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #12 Skrevet 10. oktober 2018 Nei med noen var det av og til i ukedagene edru også. Vil du spørre om oftere fordi du liker han eller fordi du vil ha mer sex? Vil du ha mer sex fordi du digger følelesløs sex eller fordi du håper han får følelser for deg? Poenget mitt er bare at det ikke er lurt å møtes oftere om du faktisk liker han litt for da knytter du deg bare mer til han mens han fortsatt bare ser på det som følelsesløs sex. Isåfall avklar først hva dere begge egentlig vil og føler for hverandre Anonymkode: 793f6...7fd
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #13 Skrevet 10. oktober 2018 Jeg synes sex er best edru så med mine ffer har vi prioritert å møtes uten å ha drukket. Noe av det morsomme med ff er å være litt direkte i tonen, uten å trenge å være redd for å bli avvist synes jeg da. Typ "Vil ha deg nå, hvor er du?" Så med han siste ble det mye spontant og lite etter avtale, og så og si alt edru. Anonymkode: efe59...49d 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #14 Skrevet 10. oktober 2018 Møtes som regel en gang i uken, begge stort sett alltid edru. Har en god del kontakt på snap utenom. Anonymkode: d5b8d...415
annebanane Skrevet 10. oktober 2018 #15 Skrevet 10. oktober 2018 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #16 Skrevet 10. oktober 2018 Ts. Er for sexen og kosen. Blir ikke annet med han jeg har dette med. Men får meg ikke helt til å melde om det edru. Skikkelig barriere. Anonymkode: 1f305...51a
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #17 Skrevet 10. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ts. Er for sexen og kosen. Blir ikke annet med han jeg har dette med. Men får meg ikke helt til å melde om det edru. Skikkelig barriere. Anonymkode: 1f305...51a Fri uten barn til i morgen så hadde vært en fin anledning nå egentlig. Anonymkode: 1f305...51a
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #18 Skrevet 10. oktober 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fri uten barn til i morgen så hadde vært en fin anledning nå egentlig. Anonymkode: 1f305...51a Vel, du kommer ikke rundt barrieren uten å bryte den. Hopp i det, send en melding uansett hvor klein du synes det er, vent i spenning på svar og ikke ta det så tungt om han ikke kan. Anonymkode: efe59...49d 1
Gutt_Buskerud Skrevet 11. oktober 2018 #19 Skrevet 11. oktober 2018 Dessverre har jeg ikke en FF nå lenger, men skulle gjerne hatt det. Og det å møtes bare i fylla og i helger, er for meg ingen god tanke. Den erfaringen jeg har med FF er at man like gjerne kan møtes i uken, som i helgen. Man kan like gjerne møtes edru som beruset. Ingen forskjell i det etter min mening.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #20 Skrevet 11. oktober 2018 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, du kommer ikke rundt barrieren uten å bryte den. Hopp i det, send en melding uansett hvor klein du synes det er, vent i spenning på svar og ikke ta det så tungt om han ikke kan. Anonymkode: efe59...49d Ble dessverre ikke brutt barriere denne gangen, men kanskje neste gang det byr seg en anledning, men siden aldri gjort det uten alkohol ig han ikke spør ellers synes jeg det er litt vanskelig. Vil ikke virke for på. Anonymkode: 1f305...51a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå