Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente20

Har en vennine jeg er ganske usikker på. Vi har det gøy sammen men føler samtidig at hun ikke vil meg godt noen ganger..

Har nettopp flyttet til en ny leilighet som hun  fikk se i går, men hun sa absolutt ingenting om den. Den har en mye bedre standar enn den forrige, og hun vet hvor forblyd jeg er med den, så synes det var litt rart å ikke kommentere noe? 

Hun er også småfrekk noen ganger, men jeg tror hun egentlig er veldig usikker på seg selv. Hun har feks kommentert mange ganger at jeg valgte en yrkeslinje på videregående. 

Hun forandrer også ofte personlighet når andre er til stede, da prøver hun ofte å dumme meg ut og prøver selv å høres smart ut. I går gikk vi forbi en kjekk gutt, og i akkurat det øyeblikket hever hun stemmen og sier «du sier kun Clas, og ikke Clas Olsen? Gidder du virkelig ikke bruker 2 sekunder av livet ditt på det?» Ble egentlig litt sjokkert, men vet ikke om jeg overdriver? 

Anonymkode: 291cc...c9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er denne venninnen din 14 år?

• Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, candykiss skrev:

Hvor gammel er denne venninnen din 14 år?

Hun er 2 år yngre enn meg (18) 

Anonymkode: 291cc...c9a

Skrevet

Hadde droppet henne om hun forandrer personlighet og at på til prøver og drite deg ut når dere er sammen med andre. Er fryktelig irriterende at andre skal la sin egen usikkerhet gå utover andre på den måten.

• Liker 4
Skrevet
3 timer siden, candykiss skrev:

Hadde droppet henne om hun forandrer personlighet og at på til prøver og drite deg ut når dere er sammen med andre. Er fryktelig irriterende at andre skal la sin egen usikkerhet gå utover andre på den måten.

Enig

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet
20 timer siden, candykiss skrev:

Dette.

Gjest andysowhat
Skrevet (endret)

Ansvarsfull overfor deg er hun ihvertfall ikke. 

Du får nesten velge selv om du ønsker kaotiske ansvarsløse mennesker som ikke klarer å ha kontroll over sin egen drit i ditt liv.

billig er det ikke, og jeg ville ikke anbefalt det.

Endret av andysowhat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...