Gå til innhold

Kjedeligste programmet du vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle realityprogrammer det folk stemmes ut, el Ungkaren osv. Liker ikke programmer a la 'Livsfarlig fangst' der folk på en tråler er ute i høye bølger og fisker kongekrabbe el mens det okkes  over vær og faren for å ramle på hav. De programmene har gått i årevis!!!  Ha elendig tv-kondis og kjeder meg fort når jeg ser tv. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Mail dem og si hva du synes da

Anonymkode: 0a93b...5b6

Det tror jeg er bortkastet. Det er dessverre så mange som elsker programmer om menn som leker 5-åringer at vi sikkert får et par tiår til med dritten. 

Skrevet

Vi må bare bli ferdig med programmer hvor noen skal stemmes ut! Jeg klarer farken ikke huske tilbake til hva vi så på før denne stemme-ut-bonanzaen bare tok over alt som er!

• Liker 1
Skrevet
På 27.10.2018 den 22.15, parmanoia skrev:

Hahaha! TV på åttitallet var tregt som sirup! Alt på TV i dag er det hundre ganger mer fart i! 😂

»Og no sender me den polsk-tsjekkoslovakiske spelefilmen Czêbjluchismáich frå nittentsekstiein, som handlar om dramaet som utspelte seg mellom to familar då sonen vende heim frå krigen med ein mørk løyndom.» 

Du kan få sagt det. :tommelsmil:

Så plutselig tilbake på min egen ungdomstid med tv-traumer

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, hind skrev:

Det tror jeg er bortkastet. Det er dessverre så mange som elsker programmer om menn som leker 5-åringer at vi sikkert får et par tiår til med dritten. 

5 minutter siden, Nevian skrev:

Vi må bare bli ferdig med programmer hvor noen skal stemmes ut! Jeg klarer farken ikke huske tilbake til hva vi så på før denne stemme-ut-bonanzaen bare tok over alt som er!

Man burde kjempe om å bli værende istedenfor

Skrevet

Absolutt alle reality-programmer som er laget. Bare søppel alt sammen.

Anonymkode: 67729...291

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Absolutt alle reality-programmer som er laget. Bare søppel alt sammen.

Anonymkode: 67729...291

Alt utenom farmen  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...