Eneri Skrevet 4. november 2018 #101 Skrevet 4. november 2018 Alle realityprogrammer det folk stemmes ut, el Ungkaren osv. Liker ikke programmer a la 'Livsfarlig fangst' der folk på en tråler er ute i høye bølger og fisker kongekrabbe el mens det okkes over vær og faren for å ramle på hav. De programmene har gått i årevis!!! Ha elendig tv-kondis og kjeder meg fort når jeg ser tv. 2
Gjest hind Skrevet 4. november 2018 #102 Skrevet 4. november 2018 Just now, AnonymBruker said: Mail dem og si hva du synes da Anonymkode: 0a93b...5b6 Det tror jeg er bortkastet. Det er dessverre så mange som elsker programmer om menn som leker 5-åringer at vi sikkert får et par tiår til med dritten.
Nevian Skrevet 4. november 2018 #103 Skrevet 4. november 2018 Vi må bare bli ferdig med programmer hvor noen skal stemmes ut! Jeg klarer farken ikke huske tilbake til hva vi så på før denne stemme-ut-bonanzaen bare tok over alt som er! 1
Honey Dew Skrevet 4. november 2018 #104 Skrevet 4. november 2018 På 27.10.2018 den 22.15, parmanoia skrev: Hahaha! TV på åttitallet var tregt som sirup! Alt på TV i dag er det hundre ganger mer fart i! 😂 »Og no sender me den polsk-tsjekkoslovakiske spelefilmen Czêbjluchismáich frå nittentsekstiein, som handlar om dramaet som utspelte seg mellom to familar då sonen vende heim frå krigen med ein mørk løyndom.» Du kan få sagt det. Så plutselig tilbake på min egen ungdomstid med tv-traumer 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #105 Skrevet 4. november 2018 9 minutter siden, hind skrev: Det tror jeg er bortkastet. Det er dessverre så mange som elsker programmer om menn som leker 5-åringer at vi sikkert får et par tiår til med dritten. 5 minutter siden, Nevian skrev: Vi må bare bli ferdig med programmer hvor noen skal stemmes ut! Jeg klarer farken ikke huske tilbake til hva vi så på før denne stemme-ut-bonanzaen bare tok over alt som er! Man burde kjempe om å bli værende istedenfor Anonymkode: 0a93b...5b6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #106 Skrevet 4. november 2018 Absolutt alle reality-programmer som er laget. Bare søppel alt sammen. Anonymkode: 67729...291 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #107 Skrevet 4. november 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Absolutt alle reality-programmer som er laget. Bare søppel alt sammen. Anonymkode: 67729...291 Alt utenom farmen Anonymkode: 0a93b...5b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå