Gå til innhold

Kjedeligste programmet du vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Glemte å ta med Ex On The Beach. Ser virkelig IKKE poenget med dette programmet. Har sett en episode og det holdt for meg. 

4 Stjernes Middag. Programmet er virkelig gått ut på dato fof lengst

Enig, samme med paradise hotel 

Anonymkode: 0a93b...5b6

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Farmen, Jakten på kjærligheten, Paradise hotell, ex on the beach og alt i den sjangeren der!! 

Anonymkode: e6b19...9a6

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Farmen, Jakten på kjærligheten, Paradise hotell, ex on the beach og alt i den sjangeren der!! 

Anonymkode: e6b19...9a6

Farmen er i en helt annen sjanger og liga enn de der..

• Liker 4
Skrevet

Skavlan og hun andre som har tatt over. Generelt alt av programmer hvor de skal snakke med 'aktuelle' folk. 

Skrevet

Talentprogrammer og realityprogrammer av alle slag, samt sånne programmer som Kongen av Queens, Alle elsker Raymond, Full House osv. Sykt dum humor, får helt mark av å se på. 

• Liker 6
Skrevet

Synes det er ekstremt kjedelig med programmer om oppussing og interiør. 

• Liker 1
Skrevet

Skal vi danse. Det er så oppbrukt. Og God kveld Norge(går det enda egentlig?)

• Liker 3
Skrevet

love island norge:sove:

• Liker 3
Gjest Springfjær
Skrevet

Skavlan, Lindmo, beat for beat og 4 stjerners middag. At de programmene ikke er døde for lenge siden er for meg et under. 

Mer heller ikke fan av programmer som danskebåten, Ullared, charterfeber osv. 

Skrevet

Beat for Beat. Helt gørr. Og jeg har aldri skjønt poengfordelinga. Skavland. Zzzzz

Skrevet (endret)

Alle norske program. Jeg klarer bare ikke å like det. Jeg har ikke slik humor, vet ikke hvem noen «kjendiser» er, spiller ingen rolle hva de refererer til av hendelser, for jeg leser ikke eller ser ikke på dem. 

Aldri sett en hel episode av noe av de nevnte over her en gang.

Jeg er ikke i målgruppen på noe norskt, ass. 

Ps; Jeg visste ikke hva gullrekka på fredager var før knappe ett år siden. 

Endret av Wonders
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, Wonders skrev:

Alle norske program. Jeg klarer bare ikke å like det. Jeg har ikke slik humor, vet ikke hvem noen «kjendiser» er, spiller ingen rolle hva de refererer til av hendelser, for jeg leser ikke eller ser ikke på dem. 

+ 1  Jeg googlet meg til hva gullrekka er for et par dager siden. 

Anonymkode: 74446...381

Skrevet
1 time siden, Wonders skrev:

Du er i målgruppen til de fleste programmer 

Norske programmer er langt bedre enn utenlandske

Skrevet

Alt som har Else i seg. Det blir ekstra irriterende fordi hun er irriterende. Men også for alt hun gjør er kjedelig.

• Liker 2
Skrevet

Sport. Uansett hva slags sport, det kjeder meg til døde. Ikke at jeg frivillig ser på, men jeg har ikke alltid 100 prosent makt over fjernkontrollen.

De fleste reality-seriene, spesielt de der hvor det er om å gjøre å være dum og deilig. Og Lagerkrigen (Storage Wars), Charterfeber, Ullared, pluss et program jeg ikke husker navnet på som var fra en campingplass. 

Senkveld. (Har ikke sett programmet med de nye programlederne, så jeg bør kanskje gi det en ny sjanse.)

• Liker 4
Skrevet
33 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

Alt som har Else i seg. Det blir ekstra irriterende fordi hun er irriterende. Men også for alt hun gjør er kjedelig.

Hun er jo morsom 

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Farmen er i en helt annen sjanger og liga enn de der..

Jøsses jo, samma dritten. Utgått på dato for leeenge siden.  + alle mat og boligprogram.  TV2 - Forny dere ... Pleeeaase....

Anonymkode: 2670f...871

• Liker 4
Skrevet

Talentprogram som f eks norske talenter, idol. Friends, kongen av queens, the big bang theory, bilprogram.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke tv-kanaler så ser det jeg vil se, men synes det meste av gullrekka er kjedelig. Norske humorprogram er stort sett kjedelige, men det finnes unntak. Ok, det er kanskje ikke kjedelig, men mer teit i mine øyne. Oppussing- og interiørprogrammer styrer jeg også stort sett unna.

Sånne program de har sendt "i alle år". De var kanskje ikke kjedelig først, men flere år senere er det derimot veldig kjedelig. Senkveld, Jakten på kjærligheten, Farmen osv.

• Liker 1
Skrevet

Alle norske programmer er ræva.

Anonymkode: 16ae0...24a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...