AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #81 Skrevet 29. oktober 2018 Alle program med Kathrine Moholt.. Anonymkode: 8ef59...d64 3
Hoppetaujenta Skrevet 29. oktober 2018 #82 Skrevet 29. oktober 2018 Det er nok ikke det aller, aller kjedeligste programmet som jeg fremdeles ser på, men det er veldig nært: "Åndenes Makt"...en skikkelig skuffende greie. Klarer de virkelig ikke å hoste opp et eneste bildebevis i bevegelse? Det programmet har blitt nåtidens "Norge Rundt" og samler hele familien rundt kosemosemat og åndeutdriving. 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2018 #83 Skrevet 29. oktober 2018 Jeg pleide å ELSKE Newton, men dette formatet med den nye programlederen er jo bare mest tull og røre, mye selfie filming med "spenningsoppbygging" samt altfor mye kutting mellom scener, roping, skriking og vrøvl..!! Særdeles lite vitenskap for barn... Høres nok veldig gammel ut, han forrige var OK men Selda er fremdeles den beste til å ha vært programleder der. Anonymkode: a1ceb...ece 1
Honey Dew Skrevet 30. oktober 2018 #84 Skrevet 30. oktober 2018 (endret) Jakten på kjærligheten, Tore på sporet, Norske rednecks, Minutt for minutt-program Endret 30. oktober 2018 av Honey Dew 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #85 Skrevet 31. oktober 2018 Senkveld med Stian og Helene. Hyggelige typer, men programmet er søvndyssende. Idol + alle talentprogrammer Anonymkode: a92b0...2b7 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2018 #86 Skrevet 31. oktober 2018 Fotball. Langrenn. Skihopp. Anonymkode: 2966e...f30 1
Highhopes Skrevet 31. oktober 2018 #87 Skrevet 31. oktober 2018 Mesternes mester og best av de beste, og lignede programmer.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #88 Skrevet 3. november 2018 Alle programmer som handler om politifolk, hundefører, trafikk-politi eller lignende. Uansett om det er Norge, Sverige, Australia eller whatever. Storage Wars / Lagerkrigen er ett vanvittig kjedelig opplegg. En gjeng som stort sett bare skriker og krangler. Jeg fatter ikke hvorfor noen gidder å følge med på dette konseptet. Anonymkode: 2bbf8...35d 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2018 #89 Skrevet 3. november 2018 På 27.10.2018 den 22.15, parmanoia skrev: Hahaha! TV på åttitallet var tregt som sirup! Alt på TV i dag er det hundre ganger mer fart i! 😂 »Og no sender me den polsk-tsjekkoslovakiske spelefilmen Czêbjluchismáich frå nittentsekstiein, som handlar om dramaet som utspelte seg mellom to familar då sonen vende heim frå krigen med ein mørk løyndom.» Var ihvertfall mer kvalitet på programmene da, om enn litt treigere. Anonymkode: 2670f...871
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #90 Skrevet 4. november 2018 På 13.10.2018 den 13.51, AnonymBruker skrev: Årets farmen! Er jo bare fred og harmoni! Leirskole... Anonymkode: 939bc...3f9 Bra vi har torpet På 27.10.2018 den 20.29, AnonymBruker skrev: Synes nesten alt er kjedelig jeg.. Stjernekamp, Idol, x-factor, beat for beat., Senkveld, Lindmo, Skavlan, boligjakten (som jeg overhodet ikke forstår - klarer ikke kjøperne å sjekke Finn-annonser uten å komme på tv?) Noen oppussingprogram er helt ålreit, men Tid for hjem er grusomt. Anonymkode: 75e13...adf Anonymkode: 0a93b...5b6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #91 Skrevet 4. november 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle programmer som handler om politifolk, hundefører, trafikk-politi eller lignende. Uansett om det er Norge, Sverige, Australia eller whatever. Storage Wars / Lagerkrigen er ett vanvittig kjedelig opplegg. En gjeng som stort sett bare skriker og krangler. Jeg fatter ikke hvorfor noen gidder å følge med på dette konseptet. Anonymkode: 2bbf8...35d Fatter ikke hvorfor folk klager på det. Anonymkode: 0a93b...5b6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #92 Skrevet 4. november 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fatter ikke hvorfor folk klager på det. Anonymkode: 0a93b...5b6 Fordi det er gørr kjedelig... Anonymkode: 2bbf8...35d 1
-jk- Skrevet 4. november 2018 #93 Skrevet 4. november 2018 Alt av talkshows, stand-up programmer og programmer om kjendiser (alt fra God Kveld Norge til Farmen Kjendis og Kardashians). Orker ikke å bruke et sekund på det. Elsker derimot Tid for Hjem, har sett absolutt alle programmene. Samt andre boligprogram som Boligjakten eller Solgt!. Elsket også Beat for Beat tidligere, men etter bytte av programleder mistet det helt appellen og jeg sluttet etterhvert å se på det. Ellers går det mest i dramaserier. Lykkeland, Vår tid är nu, Vanity Fair, Grey's Anatomy osv. av det som går nå. 1
DeLorean Skrevet 4. november 2018 #94 Skrevet 4. november 2018 Må bli alt med fotball. HATER fotball!
Snabeltann Skrevet 4. november 2018 #95 Skrevet 4. november 2018 TOP gear, i e road trucker, Alaska bushpeople, mythbusters... Og generelt mye på max og discovery... Og de der hersens lager-auksjonsprogrammene!!! 😄 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #96 Skrevet 4. november 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er gørr kjedelig... Anonymkode: 2bbf8...35d Det er ikke det. Bedre enn glee og pH... Anonymkode: 0a93b...5b6
Gjest hind Skrevet 4. november 2018 #97 Skrevet 4. november 2018 Alt av sportsprogrammer og de der avdanka idrettstjerner kjemper mot hverandre for å finne ut hvem av dem som er flinkest til å hinke baklengs med roterende armer eller noe annet meningsfullt. Jeg synes også at alle programmer med voksne menn som utfordrer hverandre til å gjøre ting selv barn vil oppfatte som barnslig og kleint er drepende kjedelige. Hvorfor får ikke nordmenn nok av det idiotiet? Hva ER det med oss?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #98 Skrevet 4. november 2018 1 minutt siden, hind skrev: Alt av sportsprogrammer og de der avdanka idrettstjerner kjemper mot hverandre for å finne ut hvem av dem som er flinkest til å hinke baklengs med roterende armer eller noe annet meningsfullt. Jeg synes også at alle programmer med voksne menn som utfordrer hverandre til å gjøre ting selv barn vil oppfatte som barnslig og kleint er drepende kjedelige. Hvorfor får ikke nordmenn nok av det idiotiet? Hva ER det med oss? Ha litt fantasi Anonymkode: 0a93b...5b6
Gjest hind Skrevet 4. november 2018 #99 Skrevet 4. november 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ha litt fantasi Anonymkode: 0a93b...5b6 Takk, men jeg har overflod av det. Det mangler dessverre de som pønsker ut norske TV-programmer. Der går det på autopilot, gitt.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #100 Skrevet 4. november 2018 2 minutter siden, hind skrev: Takk, men jeg har overflod av det. Det mangler dessverre de som pønsker ut norske TV-programmer. Der går det på autopilot, gitt. Mail dem og si hva du synes da Anonymkode: 0a93b...5b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå