Gå til innhold

Kjedeligste programmet du vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle program med Kathrine Moholt..

Anonymkode: 8ef59...d64

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke det aller, aller kjedeligste programmet som jeg fremdeles ser på, men det er veldig nært:
"Åndenes Makt"...en skikkelig skuffende greie. Klarer de virkelig ikke å hoste opp et eneste bildebevis i bevegelse?
Det programmet har blitt nåtidens "Norge Rundt" og samler hele familien rundt kosemosemat og åndeutdriving.

:Gjesp: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg pleide å ELSKE Newton, men dette formatet med den nye programlederen er jo bare mest tull og røre, mye selfie filming med "spenningsoppbygging" samt altfor mye kutting mellom scener, roping,  skriking og vrøvl..!! Særdeles lite vitenskap for barn... 

Høres nok veldig gammel ut, han forrige var OK men Selda er fremdeles den beste til å ha vært programleder der. 

Anonymkode: a1ceb...ece

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jakten på kjærligheten, Tore på sporet, Norske rednecks, Minutt for minutt-program

Endret av Honey Dew
  • Liker 1
Skrevet

Senkveld med Stian og Helene. Hyggelige typer, men programmet er søvndyssende.

Idol + alle talentprogrammer

Anonymkode: a92b0...2b7

• Liker 2
Skrevet

Fotball. Langrenn. Skihopp.

Anonymkode: 2966e...f30

• Liker 1
Skrevet

Mesternes mester og best av de beste, og lignede programmer. 

Skrevet

Alle programmer som handler om politifolk, hundefører, trafikk-politi eller lignende. Uansett om det er Norge, Sverige, Australia eller whatever. 

Storage Wars / Lagerkrigen er ett vanvittig kjedelig opplegg. En gjeng som stort sett bare skriker og krangler. Jeg fatter ikke hvorfor noen gidder å følge med på dette konseptet.  

Anonymkode: 2bbf8...35d

• Liker 3
Skrevet
På 27.10.2018 den 22.15, parmanoia skrev:

Hahaha! TV på åttitallet var tregt som sirup! Alt på TV i dag er det hundre ganger mer fart i! 😂

»Og no sender me den polsk-tsjekkoslovakiske spelefilmen Czêbjluchismáich frå nittentsekstiein, som handlar om dramaet som utspelte seg mellom to familar då sonen vende heim frå krigen med ein mørk løyndom.» 

Var ihvertfall mer kvalitet på programmene da, om enn litt treigere.

Anonymkode: 2670f...871

Skrevet
På 13.10.2018 den 13.51, AnonymBruker skrev:

Årets farmen! Er jo bare fred og harmoni!  Leirskole... 

Anonymkode: 939bc...3f9

Bra vi har torpet :tommelopp:

På 27.10.2018 den 20.29, AnonymBruker skrev:

Synes nesten alt er kjedelig jeg..  Stjernekamp, Idol, x-factor, beat for beat., Senkveld, Lindmo, Skavlan, boligjakten (som jeg overhodet ikke forstår - klarer ikke kjøperne å sjekke Finn-annonser uten å komme på tv?)

Noen oppussingprogram er helt ålreit, men Tid for hjem er grusomt. 

Anonymkode: 75e13...adf

Anonymkode: 0a93b...5b6

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle programmer som handler om politifolk, hundefører, trafikk-politi eller lignende. Uansett om det er Norge, Sverige, Australia eller whatever. 

Storage Wars / Lagerkrigen er ett vanvittig kjedelig opplegg. En gjeng som stort sett bare skriker og krangler. Jeg fatter ikke hvorfor noen gidder å følge med på dette konseptet.  

Fatter ikke hvorfor folk klager på det. 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke hvorfor folk klager på det. 

Fordi det er gørr kjedelig... 

• Liker 1
Skrevet

Alt av talkshows, stand-up programmer og programmer om kjendiser (alt fra God Kveld Norge til Farmen Kjendis og Kardashians). Orker ikke å bruke et sekund på det. 

Elsker derimot Tid for Hjem, har sett absolutt alle programmene. Samt andre boligprogram som Boligjakten eller Solgt!. Elsket også Beat for Beat tidligere, men etter bytte av programleder mistet det helt appellen og jeg sluttet etterhvert å se på det. 

Ellers går det mest i dramaserier. Lykkeland, Vår tid är nu, Vanity Fair, Grey's Anatomy osv. av det som går nå. 

• Liker 1
Skrevet

Må bli alt med fotball. HATER fotball!

Skrevet

TOP gear, i e road trucker, Alaska bushpeople, mythbusters... Og generelt mye på max og discovery... Og de der hersens lager-auksjonsprogrammene!!! 😄 

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er gørr kjedelig... 

Det er ikke det. Bedre enn glee og pH...

Skrevet

Alt av sportsprogrammer og de der avdanka idrettstjerner kjemper mot hverandre for å finne ut hvem av dem som er flinkest til å hinke baklengs med roterende armer eller noe annet meningsfullt.

Jeg synes også at alle programmer med voksne menn som utfordrer hverandre til å gjøre ting selv barn vil oppfatte som barnslig og kleint er drepende kjedelige. Hvorfor får ikke nordmenn nok av det idiotiet? Hva ER det med oss? 

Skrevet
1 minutt siden, hind skrev:

Alt av sportsprogrammer og de der avdanka idrettstjerner kjemper mot hverandre for å finne ut hvem av dem som er flinkest til å hinke baklengs med roterende armer eller noe annet meningsfullt.

Jeg synes også at alle programmer med voksne menn som utfordrer hverandre til å gjøre ting selv barn vil oppfatte som barnslig og kleint er drepende kjedelige. Hvorfor får ikke nordmenn nok av det idiotiet? Hva ER det med oss? 

Ha litt fantasi

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ha litt fantasi

Takk, men jeg har overflod av det. Det mangler dessverre de som pønsker ut norske TV-programmer. Der går det på autopilot, gitt.

Skrevet
2 minutter siden, hind skrev:

Takk, men jeg har overflod av det. Det mangler dessverre de som pønsker ut norske TV-programmer. Der går det på autopilot, gitt.

Mail dem og si hva du synes da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...