Gå til innhold

Kjedeligste programmet du vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Love Island Norge er kjedelig. Og jeg liker den type reality, likte godt Love Island UK for eksempel, så det var skuffende at TV3 ikke fikk det til. 

Bloggerne er også kjempekjedelig, igjen så er jeg ikke nødvendigvis anti-bloggere eller har noe i mot "dumme" programmer på generell basis, men det skjer virkelig ingenting av interesse i den serien og jeg skjønner ikke at folk ser på det. Fotballfrue er jo for eksempel verdens kjedeligste menneske.

Anonymkode: 5d844...6f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idol, Norske talenter, X-Factor, Paradise Hotel, Love Island, Ex on the beach, Jakten på kjærligheten og lignende er programmer jeg synes er ekstremt kjedelig, og som jeg har null interesse av å se på. 

• Liker 1
Skrevet

Senkveld

jakten på kjærligheten 

Realityprogrammer om unge folk som har under gjennomsnittet lav iq, har sex på tv og drikker til de spyr

Alle programmer om bloggere

Absolutt all fotball

Mesternes mester

hver gang vi møtes

idol osv. 

Anonymkode: 36f02...dfc

• Liker 4
Skrevet

Gullrekka på både tv2 og NRK er stort sett dønn kjedelig. Eneste unntaket er nytt på nytt. (Og nærmer meg 40, så burde jo kanskje være potensiell gullrekke-seer)

Anonymkode: ca65e...8ba

• Liker 2
Skrevet

Charterfeber 🙄

Anonymkode: f9af4...d96

• Liker 4
  • 2 uker senere...
Skrevet

Farmen

Anonymkode: 113fe...5f7

• Liker 2
Skrevet
På 13.10.2018 den 14.09, AnonymBruker skrev:

Senkveld

jakten på kjærligheten 

Realityprogrammer om unge folk som har under gjennomsnittet lav iq, har sex på tv og drikker til de spyr

Alle programmer om bloggere

Absolutt all fotball

Mesternes mester

hver gang vi møtes

idol osv. 

Anonymkode: 36f02...dfc

Er vel lettere å ramse opp det du liker....hvis det finnes noe.

Anonymkode: cf3c4...75b

Skrevet

Anonymkode: 079bc...67e

Skrevet (endret)
På 9.10.2018 den 12.00, FrankDrebin skrev:

Tenkte det kunne være artig å se hva folk her inne synes er kjedelig, enten det er et konkret program eller en sjanger. Det er også bedre å få det ut på denne måten, istedet for å lage kvalm i vanlige diskusjonstråder om programmer man ikke liker. ;)

Selv synes jeg oppussingsprogrammer som f.eks. Tid for Hjem er drepende kjedelig. Her snakker vi effektiv sovemedisin for undertegnede. Hva folk synes er så himla spennende med å se andre mennesker pusse opp stua er mer enn jeg kan fatte. :P 

Er kanskje en grunn til at det går i flere sesonger. Slik som andre kanaler der folk bygger og dekorerer hus. Det er høyt nok seertall. Det selv om du personlig synes det er kjedelig ;)

Endret av Rullestolbruker
Skrevet

Et program jeg husker fra jeg var ltien, og som de ikke viser lengre. Finsk fjenrsynsteater ;)

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Rullestolbruker skrev:

Et program jeg husker fra jeg var ltien, og som de ikke viser lengre. Finsk fjenrsynsteater ;)

😂😂😂😂😂 det er jammen mange år siden.....husker de sendt det ja! 

Skrevet

Talkshow🙄

Anonymkode: 91242...cbc

Skrevet

Synes nesten alt er kjedelig jeg..  Stjernekamp, Idol, x-factor, beat for beat., Senkveld, Lindmo, Skavlan, boligjakten (som jeg overhodet ikke forstår - klarer ikke kjøperne å sjekke Finn-annonser uten å komme på tv?)

Noen oppussingprogram er helt ålreit, men Tid for hjem er grusomt. 

Anonymkode: 75e13...adf

• Liker 1
Skrevet
På 9.10.2018 den 20.05, alix skrev:

Skal vi danse. Det er så oppbrukt. Og God kveld Norge(går det enda egentlig?)

Ja

Anonymkode: 91242...cbc

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Rullestolbruker skrev:

Er kanskje en grunn til at det går i flere sesonger. Slik som andre kanaler der folk bygger og dekorerer hus. Det er høyt nok seertall. Det selv om du personlig synes det er kjedelig ;)

Ja det er ingen tvil om at det er populært, og det er jo greit så lenge jeg slipper å se på. ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg klarer ikke å se Dagsnytt 18.

Anonymkode: af798...c10

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 079bc...67e

Hahaha! TV på åttitallet var tregt som sirup! Alt på TV i dag er det hundre ganger mer fart i! 😂

»Og no sender me den polsk-tsjekkoslovakiske spelefilmen Czêbjluchismáich frå nittentsekstiein, som handlar om dramaet som utspelte seg mellom to familar då sonen vende heim frå krigen med ein mørk løyndom.» 

• Liker 3
Skrevet

Hater tid for hjem. Blir kvalm av den jævla bergenser dialekten

Anonymkode: f29aa...a77

Skrevet

Idol, Norske talenter, X-faktor, 71 grader nord, Mesternes mester, Stjernekamp, Senkveld, God kveld Norge, Otto har fått nok, alt som går på TLC :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mange programmer jeg ikke liker av ulike årsaker, som ex on the beach, paradise, charterfeber osv. 

Men oppussingsprogrammer syns jeg er skikkelig kjedelig. Vet ikke hvorfor, for jeg liker pusse opp selv😅

Og alt som inneholder bryllup, say yes to the dress og lignende. 

Endret av Kristanna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...