Gå til innhold

Kjedeligste programmet du vet om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det kunne være artig å se hva folk her inne synes er kjedelig, enten det er et konkret program eller en sjanger. Det er også bedre å få det ut på denne måten, istedet for å lage kvalm i vanlige diskusjonstråder om programmer man ikke liker. ;)

Selv synes jeg oppussingsprogrammer som f.eks. Tid for Hjem er drepende kjedelig. Her snakker vi effektiv sovemedisin for undertegnede. Hva folk synes er så himla spennende med å se andre mennesker pusse opp stua er mer enn jeg kan fatte. :P 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beat for beat

Anonymkode: ea6b2...784

• Liker 15
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jakten på kjærligheten, skal vi danse, Bloggerne, Tid for hjem, den type programmer syns jeg er grusomt kjedelige.

Skrevet

Boligjakten. Eller generelt slike program. Kjedelig å se på andre kjøper bolig

Programmer hvor Gordan Ramsay er med i. Orker ikke den kjeftinga

Oppussingsprogram. Samme grunn som du

Real Houswifes of....... Blir for mye drama og krangling

Turprogramer. Program som handler skog og fjell

• Liker 6
Skrevet

Sinnasnekkern! Ikke for at det er direkte kjedelig, men fordi de fleste som har meldt seg på ikke fortjener en oppussing. De fleste er rett og slett late skapninger som ikke en gang har giddet å rydde kåken de bor i engang!

Anonymkode: f0455...760

• Liker 21
Skrevet

Nyheter på tegnspråk.

• Liker 13
Skrevet

Tid for hjem, jakten på kjærligheten, skal vi danse, Skavlan, jeg kan fortsette i det uendelige. Bloggerne har jeg ikke sett, men høres kjeeeedelig ut det og. :sove: 

• Liker 3
Skrevet

Program om biler, hus og intervjuer med "kjentfolk". 

Anonymkode: 44e8d...cad

• Liker 1
Skrevet

Norge rundt

• Liker 2
Skrevet

Programmer der liksom kjendiser er med, kun fordi at de som faktisk er kjendiser har gjort sitt, eller takket nei.. Som 4 stjerners middag, skal vi danse og sånne programmer. 

På tide å kutte ut programmet.

Er og drittlei av talentjaktprogrammer som Idol, Norske Talenter, The voice, stjernekamp osv.. 

Ting som har gått i 15år på tv, som idol, jakten på kjærligheten, senkveld (programlederbytte hjalp ingenting!), 71g nord. dET ER SÅ KJEDELIG! 

Savner gode serier, men syns nrk begynner å komme seg der. Tv 2 har tapt seg når det gjelder serier. 

Anonymkode: 804a4...1cc

• Liker 10
Skrevet

Skavland, Jakten på kjærligheten og Idol synes jeg er gørrkjedelig. 

Er mye annet jeg også styrer unna, men kom på disse som noe av det jeg aldri orker se lengre. Skavland er det jeg liker aller minst, grusomt med denne svorsken han snakker, og i tillegg lar han ikke gjestene snakke ferdig. 

• Liker 8
Skrevet

Love Island, Idol, Jakten på kjærligheten. Liker derimot boligprogrammene som ble nevnt her 😄 

Anonymkode: 4bea5...23f

• Liker 2
Skrevet

Alle slags oppussing og interiør programmer, jeg spyr 🤢.

Anonymkode: 0de26...834

• Liker 5
Skrevet

Idol. Jeg synes alle synger likt:PPrøvde å se denne sesongen, men det var så ufattelig pinlig.

71 grader nord har jeg syntes var kjedelig fra første sesong. 

Anonymkode: b4070...96b

• Liker 5
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sinnasnekkern! Ikke for at det er direkte kjedelig, men fordi de fleste som har meldt seg på ikke fortjener en oppussing. De fleste er rett og slett late skapninger som ikke en gang har giddet å rydde kåken de bor i engang!

Anonymkode: f0455...760

Hahaha ja, en av dem gikk og gjemte seg i stedet for å være med å pusse opp. 

Ellers synes jeg trav er veldig kjedelig.

Også enig i at program som Tid for hjem er dødskjedelig, til tross for at jeg synes det er moro med interiør. Mitt eget, vel å merke. Solgt! er også drepende kjedelig.

Idol var kult de to første gangene, nå fatter jeg ikke at noen gidder å se på det og de andre spin off-programmene. 

Bloggerne har jeg ikke sett, men jeg føler meg rimelig sikker på at jeg kan sette det på lista over kjedelig program. 

• Liker 2
Skrevet

Ullared synes jeg er uhyrlig kjedelig 😛 folk som handler på et svært, billig senter liksom. Kjøper to handlevogner fulle av sjampo og tøymyknere. Jippi.

• Liker 9
Skrevet

Alt av sport, vinprogrammer og det meste av interiørprogrammer

• Liker 1
Skrevet

Glemte å ta med Ex On The Beach. Ser virkelig IKKE poenget med dette programmet. Har sett en episode og det holdt for meg. 

4 Stjernes Middag. Programmet er virkelig gått ut på dato fof lengst

• Liker 6
Skrevet

10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10

Anonymkode: bbcce...cf9

Skrevet

Torp! For en fyr!!

Anonymkode: 5964f...477

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...