Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken jobb kan man få her? Som helst ikke har så mye med økonomi og finans å gjøre. 

Anonymkode: 9cbea...57f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten alt mulig. Du kan jobbe i omtrent alle bedrifter og offentlige etater. Salg, saksbehandling, administrasjon. I tillegg til regnskap, finans, økonomi som du ikke var så veldig interessert i. Egentlig er det nesten bare fantasien som setter grenser. Men du må tilpasse søknad til stillingen og vise hvorfor du passer.

Skrevet

Litt digresjon men har du et spesielt godt nettverk eller en i familien som driver firma og kan ansette deg? «Alle» har en bachelor eller master i Økonomi og administrasjon i dag så man må ha en av fordelene ovenfor for å i det hele tatt bli vurdert. Til og med resepsjonist/sekretærstillinger i dag krever en bachelor i dette faget. Det er dessverre den harde og brutale virkelighet. Lykke til! 🍀 

Anonymkode: 1aa23...969

Skrevet

Jeg har allerede jobb i en bank, men føler jeg har valgt feil og ønsker ikke å jobbe med økonomi. Så da ser jeg meg om etter andre retninger uten å ta nytt studie. Tusen takk for svar så langt!

Skrevet

Bachelor I Øk.Adm virker å være det nye Studiespesialisering fra VGS. 

Med mindre du spesialiserer deg på f.eks regnskap, finans, e.l, så blir du litt "potet" som kan brukes til mye rart. Veldig mye administrative jobber, som kanskje tidligere ikke krevde en hel Bachelor. 

Anonymkode: c6d0c...dc0

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bachelor I Øk.Adm virker å være det nye Studiespesialisering fra VGS. 

Med mindre du spesialiserer deg på f.eks regnskap, finans, e.l, så blir du litt "potet" som kan brukes til mye rart. Veldig mye administrative jobber, som kanskje tidligere ikke krevde en hel Bachelor. 

Anonymkode: c6d0c...dc0

Så egentlig burde jeg ta en ny utdanning ettersom jeg ikke ønsker å jobbe med finans og regnskap?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...