Gå til innhold

Takler ikke å suge pikk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke tanken på det engang. Ja jeg har gjort det masser av ganger og hver gang er like jævlig. Jeg synes simpelthen ikke at en kuk har noe i en munn å gjøre. Jeg brekker meg faktisk av det, og jo mer precum som kommer jo ekklere er det. Er det faktisk slik at suging er så viktig for menn at de kan finne på å forkaste en dame fordi hun ikke vil?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest GiftMann38
Skrevet
2 minutter siden, gjest91 said:

Jeg klarer ikke tanken på det engang. Ja jeg har gjort det masser av ganger og hver gang er like jævlig. Jeg synes simpelthen ikke at en kuk har noe i en munn å gjøre. Jeg brekker meg faktisk av det, og jo mer precum som kommer jo ekklere er det. Er det faktisk slik at suging er så viktig for menn at de kan finne på å forkaste en dame fordi hun ikke vil?

Jeg har faktisk gjort det tidligere. Det handler jo om å finne noen man er kompatible med, også på det seksuelle plan, når man går inn i et forhold. Men det finnes helt sikkert menn som greier seg uten også! 

Skrevet

Det finnes menn som ikke liker å bli sugd! Jeg er enig med GiftMann38, det handler om å finne en man er kompatible med. Liker du det ikke, så gjør du det ikke. 

• Liker 8
Gjest HanenIFlokken
Skrevet

Dealbreaker for min del, helt klart :)

Skrevet

Blowjob utført riktig er bedre enn samleie for min del..

Kunne ikke blitt i et forhold uten oralsex.

Innbiller meg at "sperrer" ikke kommer alene. Hvis hun ikke liker BJ, vil hun sikkert ikke bli slikket helst ikke anal osv osv. For mange "helst ikke" for meg.

Anonymkode: 46335...989

• Liker 9
Skrevet

Om det er for jævlig og ekkelt og det overhodet ikke gir deg noe, lar du være. Det er din jobb å si ifra at det er uttenfor din komfortzone og en manns jobb å svare hva som er akseptabelt, tollererbart eller uakseptabelt for han.

Finnes menn som klarer seg uten, finnes menn som ikke liker det og finnes menn som kun er villige til å ha damer som gjør slikt. Småjusteringer som å suge med kondom, at han sørger for at du får omsorg og får andre ting som gjør at du har det bra, kan du ilag med en partner vurdere som løsninger for et forhold der han MÅ ha.

• Liker 4
Skrevet

Det hadde nok vært en dealbreaker for meg med en mann som ikke ville slikke meg, sett i det lange løp. Kunne ikke klart meg uten oralsex det "for alltid". Det finnes nok menn som tenker det om suging også.

MEN dette gjelder garantert ikke alle menn. Du må bare finne deg en mann som ikke setter suging så høyt og som kan leve ute det. Du skal i hvert fall ikke tvinge deg selv til gjøre noe du synes er ekkelt, særlig hvis du ser at det aldri noen gang kommer til å endre seg.

Anonymkode: 4cd23...b98

• Liker 4
Skrevet
33 minutter siden, gjest91 skrev:

Har snakket med mange menn som helt fint klarer seg uten, men tror de fleste vil foretrekke oralsex.

Dog er det jo også dem som virkelig ikke ønsker det.

Jeg var som deg inntil jeg fylte sånn 25 år+, hadde voldsomt overaktiv brekningsrefleks.

Men, når jeg byttet stilling etterhvert (at jeg lå på rygg eller satt på kne på gulvet istedenfor å være bøyd over i den klassiske stillingen) i kombinasjon med at jeg ikke slet lengre med overaktiv refleks så gikk jeg fra å være «som deg» til å virkelig tenne på det. 

Nå kan jeg liksom ikke se for meg et sexliv uten.

Men - dette var med samme mann, og han etterspurte aldri oralsex altså. Selv om jeg jo nå vet at det er en favoritt. Ville dog ikke blitt dumpet for det, liksom. 

Anonymkode: 43cc7...e39

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo ha varianter. 

Jeg liker ikke å ta den i munnen, men pirrer andre soner, for eksempel strengen. Nå lærer daten meg å onanere han på best mulig måte, og han fikk faktisk kroppsirgasme. 

Suger en sjelden gang med kondom. 

Anonymkode: cb709...d05

Skrevet

Det går bra på ons, men i forhold blir det for kjedelig å kutte ut oralsex. 

Anonymkode: 3f27d...f9a

• Liker 3
Skrevet

Min greier seg helt fint uten og foretrekker annet!

Anonymkode: 7ad5b...cc8

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, gjest91 skrev:

Så ikke gjør det da.

Skrevet

Jeg får ikke blowjob så ofte som jeg ønsker(da hadde samboer hatt fulltidsjobb 😂), men et forhold der det hadde vært ikke-eksisterende hadde ikke fungert for meg. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg vil tro du drastisk reduserer dine muligheter på pikkmarkedet ved å nekte, ja. Men du bør defintivt være åpen om det. Jeg bare tenker stakkars mann som ender opp med å pule unger på deg og inngår et seriøst og langvarig forhold med deg uten å vite om dette. 

Endret av Opplyst
  • Liker 5
Skrevet

Jeg har det på samme måte. Jeg har gjort det i mange år, med flere partnere, men alt som innebærer oralsex byr meg så totalt i mot. Jeg synes det er ekkelt og kvalmende. Har opplevd å bli så kvalm at jeg bare har måtte avbryte videre sex etterpå. Jo eldre jeg ble, jo verre ble det. Så møtte jeg mannen min, og regnet med at han var som menn flest. Prøvde å suge han første gangen og han avbrøt meg tvert med at han synes det var ekkelt. Jeg ble så letta at jeg ikke hadde ord. Så det finnes menn som er som oss, og det finnes de som bare takler greit å leve uten. 

Anonymkode: fa223...35b

• Liker 12
Skrevet

De som måtte forkaste en dame de virkelig liker og er glad i av en sånn grunn, er virkelig ikke verdt å ha. Du skal ha det bra og bør stole på deg selv og sette grenser.

Anonymkode: 6db42...8b6

• Liker 9
Skrevet

Jeg ble 30 før jeg begynte å like å suge. Mannen har da levd hele sitt seksuellt aktive liv med en 4-5 blowjobs utført av ei som ikke likte det(meg altså) Plutselig snudde jeg og klarer faktisk å nyte det selv også🙂

• Liker 2
Gjest GiftMann38
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

De som måtte forkaste en dame de virkelig liker og er glad i av en sånn grunn, er virkelig ikke verdt å ha.

Du mener seksuelle preferanser gjør deg til et dårlig menneske?

Skrevet
10 minutter siden, GiftMann38 skrev:

Du mener seksuelle preferanser gjør deg til et dårlig menneske?

Om en mann dropper en dame han ønsker å leve med pga seksuelle preferanser så mener jeg han har prioriteringene sine på feil plass og et snevert verdisyn. En type mann det uansett ikke ville være verdt å satse på.

• Liker 5
Gjest GiftMann38
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Om en mann dropper en dame han ønsker å leve med pga seksuelle preferanser så mener jeg han har prioriteringene sine på feil plass og et snevert verdisyn. En type mann det uansett ikke ville være verdt å satse på.

Greit at du oppklarte det. For min del er det seksuelle en viktig del av et forhold og vil ikke ha et forhold som ikke er tilfredsstillende. I datingfasen handler det uansett om å finne ut om man passer sammen og dersom jeg skulle bestemt meg etter 1 mnd med en kvinne for å droppe oralsex resten av livet så ville valget vært enkelt - for meg. Og det var det da jeg gjorde det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...