Gå til innhold

Jeg tror en tråd her inne handler om meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget i går en tråd jeg er ganske sikker på handler om meg og min samboer, skrevet av hans eks. Vi har selvfølgelig ingen bevis, men det kan ikke være tilfelle at noen andre er i en så lik situasjon som vår.

Det er ganske kjip lesning, og en skremmende tankegang av henne, hvis dette er tilfelle. 

Hvordan kan vi gå fram med dette? Vi kan jo ikke konfrontere henne før vi er helt sikre, heller. Jeg har prøvd å stille litt anonyme spørsmål for å bli litt klokere, men får ingen svar på dette.

Noen som har vært borti dette? Hva gjorde dere? 

Det har selvfølgelig ingen stor praktisk betydning akkurat nå, dersom det er oss og henne dette gjelder. Men det er tanker og meninger hun har som jeg eventuelt vil ha mulighet til å være forberedt på hvis de skulle dukke opp "i virksomheten".

Anonymkode: 44049...2ea

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, da var det skikkelig sjakktrekk å opprette en tråd om dette her, av alle steder. Du skal selvfølgelig ikke gjøre noe som helst, og kan regne med at det ikke handler om deg. Hvis det skulle handle om deg, blir det ikke akkurat mindre drama å fortsette diskusjonen her... KG kan være "til hjelp" (eller underholdning) for å lese ANDRES situasjoner og tanker,  rundt problemstillinger man selv KAN komme opp i. Dette virker som et slikt tilfelle, så da vet du, kanskje det er hans eks som har skrevet noe slikt/mener noe slikt, kanskje det ikke er det, men hun er troende til å mene noe slikt hun også. Så tenker du over det, og forholder deg til det. Men ikke gå ut fra at ting du leser på KG er din virkelighet.

Anonymkode: f8ab9...e5d

• Liker 13
Skrevet
3 minutter siden, O.G. skrev:

Hva slags tråd er det da?

En sytråd. Hvorfor skulle jeg egentlig skrive det? Poenget er jo å holde det litt mer generelt.

Vi bor alle i ei lita vestlandsbygd, og trenger ikke gjøre det verre enn nødvendig, hvis det skulle gjelde oss, ved å skulle oute det her. Ting spres fort nok rundt her uansett.

Skrevet

Mange er i like situasjoner, så skal mye til at den tråden handler om dere.

Noen tråder her inne er trolling eller skrevet av ustabile personer, så ikke ta alt som blir skrevet her inne seriøst.

Anonymkode: 81f80...cf5

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange er i like situasjoner, så skal mye til at den tråden handler om dere.

Noen tråder her inne er trolling eller skrevet av ustabile personer, så ikke ta alt som blir skrevet her inne seriøst.

Anonymkode: 81f80...cf5

Neida, det gjør jeg selvfølgelig ikke. Men det innlegget var bare så veldig spesifikt.

Men du har helt sikkert rett!

• Liker 1
Skrevet

Slapp av. Ser tydelig hvilken tråd du mener. Ho høres ikke i orden ut. Det har ingenting å si. Du er nok bare full av hormoner;)

Anonymkode: 8be60...9e1

• Liker 5
Skrevet

Jeg kjente igjen en tråd om arbeidsplassen min og arbeidsgiveren min for sikkert snart 5 år siden. 

Hun jobber ikke der mer. 

Anonymkode: 22280...094

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg oppdaget i går en tråd jeg er ganske sikker på handler om meg og min samboer, skrevet av hans eks. Vi har selvfølgelig ingen bevis, men det kan ikke være tilfelle at noen andre er i en så lik situasjon som vår.

Det er ganske kjip lesning, og en skremmende tankegang av henne, hvis dette er tilfelle. 

Hvordan kan vi gå fram med dette? Vi kan jo ikke konfrontere henne før vi er helt sikre, heller. Jeg har prøvd å stille litt anonyme spørsmål for å bli litt klokere, men får ingen svar på dette.

Noen som har vært borti dette? Hva gjorde dere? 

Det har selvfølgelig ingen stor praktisk betydning akkurat nå, dersom det er oss og henne dette gjelder. Men det er tanker og meninger hun har som jeg eventuelt vil ha mulighet til å være forberedt på hvis de skulle dukke opp "i virksomheten".

Om det er tråden jeg tror det er så må du nesten bare syntes synd på henne, hun høres ikke helt normal ut men på hvilken måte tenker du at det skal nytte å konfrontere henne med disse tankene hun har? Hun kommer enten til å nekte eller innrømme det men hun mener jo tydeligvis det hun skrev og dere får jo ikke påvirket det. Dere er «heldige» som fant ut av det så dere kan drive med skadekontroll ovenfor barna da sjansen nok er ganske stor for at disse tingene blir kommunisert til dem. Om hun er her inne så er vel sjansen stor for at hun ser denne tråden.0

• Liker 2
Skrevet

Skjønte ikke det der med sytråd

Anonymkode: 38e9b...291

• Liker 1
Skrevet

Er du exens nye samboer, som venter barn med han?? 

Og hun klarer ikke fatte og begripe, hvorfor dere skal ha barn, når du er ste-mor og han har ekte barn med hun fra før? 🤣

• Liker 11
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

En sytråd. Hvorfor skulle jeg egentlig skrive det? Poenget er jo å holde det litt mer generelt.

Vi bor alle i ei lita vestlandsbygd, og trenger ikke gjøre det verre enn nødvendig, hvis det skulle gjelde oss, ved å skulle oute det her. Ting spres fort nok rundt her uansett.

Bor selv på ei lita vestlandsbygd. Og du, som meg, vet at rykter og det som er sprer seg fortere enn ild her ;) Kanskje er det dere, kanskje ikke. Har ikke du også opprettet en tråd her inne før, for å få råd? Det er jo det et forum gjerne er til for. Råd og diskusjoner. Så lenge det er anonymisert, så er det ingenting du kan gjøre med det. Da har heller ikke vedkommende gjort noe ulovlig i den forstand. Da blir det ikke outing. Igjen; i den forstand. 

Så mange millioner vi er her, det skal godt gjøres at akkurat dere er de eneste som har opplevd akkurat dét. 

Opp mef hodet, la det gå. Ta det for gudsskyld ikke opp med vedkommende, for du og dere vet virkelig ikke.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjente igjen en tråd om arbeidsplassen min og arbeidsgiveren min for sikkert snart 5 år siden. 

Hun jobber ikke der mer. 

ble hun sparket pga tråden?

Anonymkode: d7a47...acc

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

ble hun sparket pga tråden?

Anonymkode: d7a47...acc

Nei, men det var trolig sterkt medvirkende til at et vikariat ikke ble forlenget. Hadde lagt ut om vår felles leder og svært detaljert og for interne gkenkjennbart. Den ansatte var sur. Og uten grunn, men tråden ble veldig ensidig (såklart). Denne trådstarteren hadde kort og godt ikke levert forventet resultat og ble fulgt opp av leder og resultat ble gjennomgått, ekstra opplæring tilbudt og dette var nok til at denne lederen ble lagt for hat for å være maktsyk. Det var vel kortversjonen uten å gjengi nok til at tråden kan søkes opp, for problemstillingen var litt mer spesifikt vedrørende lederen og situasjon med ikke-fullførte resultater, ikke overholdte arbeidstider osv ble såklart ikke nevnt. 

Skrevet

Du virker litt paranoid, ts.

Anonymkode: bb7b1...01d

• Liker 1
Skrevet

Hvis det er den med at eksen venter barn med ny samboer, så er det jo maaaange i dette landet i samme situasjon. Ikke noe grunn til å tro at det handler om deg.

Anonymkode: bfc68...9fa

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er den med at eksen venter barn med ny samboer, så er det jo maaaange i dette landet i samme situasjon. Ikke noe grunn til å tro at det handler om deg.

Anonymkode: bfc68...9fa

Men av alle disse, hvor mange har en ekskone med så syk tankegang? Ikke mange håper jeg. 

Skrevet

Så lenge ingen henvender seg til deg, så la det ligge. Gå videre i livet. 

Jeg tenker at så lenge ingen sier noe rett til deg, så kan man ikke bruke tid og krefter på alt mulig slikt drama.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...