borifrankrike Skrevet 9. oktober 2018 #1 Skrevet 9. oktober 2018 Hei! Jeg trenger nytt lesestoff, og ser da helst etter morsomme romaner (er ikke spesielt glad i hverken krim eller triste historier). Å lese om mennesker som er ute på reise, har flyttet til utlandet, synes jeg er spennende. Jeg kunne også tenke meg å lese romaner som skildrer det norske landskap, småbyliv, storbyliv. (eksempel av roman jeg har lest tidligere: den amerikanske romanen "what I was doing while you were breeding" av Kristin Newman) Ellers liker jeg også å lese om parforhold, vennskap og familieliv. Både de som fungerer, og de som ikke gjør det. (eksempler av romaner jeg har lest tidligere: den danske romanen "min mor sier" av Stine Pilgaard, og norske "Nei og atter nei" av Nina Lykke).
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #2 Skrevet 13. oktober 2018 Populærmusikk fra Vittula av Mikael Niemi er morsom! Om vennskap. Anonymkode: 42dbd...194 1
Brunhilde Skrevet 13. oktober 2018 #3 Skrevet 13. oktober 2018 Barrøy-trilogien av Roy Jacobsen skildrer det nordnorske landskapet. Fine bøker. Hjem til jul av David Baldacci handler om en togreise i USA. Hvis du liker bøker om mennesker så anbefaler jeg egentlig alle bøkene av Dea Trier Mørch, de er verd å lese selv om det etter hvert er ganske gamle. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå