AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #41 Skrevet 14. oktober 2018 22 timer siden, Kreator skrev: Det ideelle er jo å falle pladask, kjøre på med en gang og ende opp som kjærester. Mange av oss som ramler ut av lange forhold har jo også et visst behov for bekreftelse, og ikke sjelden litt intimitet med et annet menneske (som det ofte kan være lenge siden man har hatt selv om bruddet kan være relativt ferskt). For min egen del har jeg både jaktet på og vært litt kjæreste etter et langt brudd, og fikk de bekreftelsene jeg trengte. Deretter løftet jeg ambisjonsnivået en del før jeg bega meg inn på nye eventyr. Men det er godt mulig dette er en type råd det hjelper lite å gi, men at det faktisk er noe man må i gjennom. Lykke til uansett! Hvilken nettdating-side føler du er best for de "voksne"? Altså de i slutten av 40-årene og oppover? Orker ikke sjonglere flere enn kanskje to samtidig, og så er det jo dette at det koster penger også.. Men kvinner trenger kanskje ikke betale for å få kontakt med menn? ts Anonymkode: 0d693...cd2
Kreator Skrevet 14. oktober 2018 #42 Skrevet 14. oktober 2018 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvilken nettdating-side føler du er best for de "voksne"? Altså de i slutten av 40-årene og oppover? Orker ikke sjonglere flere enn kanskje to samtidig, og så er det jo dette at det koster penger også.. Men kvinner trenger kanskje ikke betale for å få kontakt med menn? ts Anonymkode: 0d693...cd2 Selv har jeg brukt Sukker og Tinder, men alle jeg traff på Sukker var også på Tinder, så ser overhodet ikke noe behov for Sukker. I tillegg så er det noe med dynamikken i forhold til gjensidig interesse som gjør at Tinder funker vel så bra eller bedre. Inntrykket mitt er at de som er på Tinder faktisk er interessert i å forsøke å treffes, mens jeg oppfatter at en del på Sukker egentlig ikke er så veldig interessert. I tillegg til at alle alternativene til Tinder koster penger (for menn i hvertfall), og at villigheten til å bruke penger uansett ikke har noe med seriøsiteten til menn (eller datingnettstedene) å gjøre (selv om det ofte argumenteres slik). Så mitt råd er Tinder. Blant voksne mennesker så er det nesten bare seriøse kvinner jeg treffer der, selv mange påstår at Tinder bare er for "tilfeldige forbindelser". Det stemmer i hvertfall ikke i den voksne gruppa (40+).
Engel Skrevet 16. oktober 2018 #43 Skrevet 16. oktober 2018 På 12.10.2018 den 17.51, AnonymBruker skrev: Hvor lang tid tar det før man er over forelskelsen og forholdet går over i kjærlighet? Jeg tenker at det nok er individuelt men at for de fleste så skjer det kanskje mellom 0,5 og 1 år? Det er jo da man kanskje ser at personen ikke er så riktig som man hadde trodd.... ts Anonymkode: 0d693...cd2 De fleste "eksperter" mener det tar mellom 1 og 2 år visstnok. På 12.10.2018 den 17.52, AnonymBruker skrev: Et konkret spørsmål: Fungerer Tinder for så gamle damer som meg (altså 50+)? Er det ok menn i den alderen der? Jeg er primært ute etter kjæreste, men også litt kortere fling og sex og kos.... ts Anonymkode: 0d693...cd2 Nå har ikke jeg sjekket ut gruppen 50+, men opp til 46-47 år var det i alle fall greit utvalg her jeg bor. Man må ta Tinder for det det er, og være klar over at det varierer stort hva folk er ute etter der, men Tinder er i det store og hele en plattform for å møte noen som er ute etter det samme som deg selv. Jeg fant som sagt drømmemannen der, han var definitivt ute etter noe varig. Men når det er sagt så vet man jo ikke om ting blir varig når man starter en relasjon. Jeg var også hele tiden ute etter noe varig, men et par av mennene jeg møtte ble dating (da med kos og sex) i 2-3 mnd, før man fant ut at man ikke passet godt nok sammen. Så de kortvarige historiene kommer gjerne av seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå