Gå til innhold

Loette 28 - erfaring ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med p pillen Loette 28 ? Har nylig begynt på disse 

Anonymkode: dfb7e...8ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjorde det i tenåra, ble ufattelig aggressiv av det.
Anbefales å avslutte p piller om man blir aggressiv. 
Og p-piller beskytter heler ikke mot kjønnssykdommer, så fremdeles bruk kondom.

Skrevet
7 minutter siden, Drakan skrev:

gjorde det i tenåra, ble ufattelig aggressiv av det.
Anbefales å avslutte p piller om man blir aggressiv. 
Og p-piller beskytter heler ikke mot kjønnssykdommer, så fremdeles bruk kondom.

Takk for svar! Får se hvordan det blir ann med tiden. Er humørsvingningene jeg skal bruke disse til som jeg har hatt den siste tiden 😩

Skrevet

Jeg brukte dem i flere år i tenårene og de fungerte bra. Jeg sluttet i en lengre periode og startet opp igjen for noen måneder siden. Jessufader så humørsyk jeg ble! Gråt nesten hver dag av filleting og jeg trodde jeg var på vei inn i en ny depresjon. Det var ikke før jeg sluttet og humøret stabiliserte seg at jeg klarte å legge to og to sammen.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Får se hvordan det blir ann med tiden. Er humørsvingningene jeg skal bruke disse til som jeg har hatt den siste tiden 😩

Håper det ikke slår ut feil vei. 
Er ikke gøy å være sint hele tiden 😅 

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Stueloff skrev:

Jeg brukte dem i flere år i tenårene og de fungerte bra. Jeg sluttet i en lengre periode og startet opp igjen for noen måneder siden. Jessufader så humørsyk jeg ble! Gråt nesten hver dag av filleting og jeg trodde jeg var på vei inn i en ny depresjon. Det var ikke før jeg sluttet og humøret stabiliserte seg at jeg klarte å legge to og to sammen.

Hm, så rart.. for det skal jo være lite hormoner i disse? Stemmer ikke det? Bra du sluttet så fort du la merke til at humøret ble forandret på en negativ måte ihvertfall! 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Hm, så rart.. for det skal jo være lite hormoner i disse? Stemmer ikke det? Bra du sluttet så fort du la merke til at humøret ble forandret på en negativ måte ihvertfall!  

Ja, det skal være "snille" P-piller og siden jeg hadde gått så mange år på dem før trodde jeg det ville gå greit, men legen var enig med meg i at det antakelig var grunnen. Håper du ikke får samme effekt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...