Gå til innhold

har du noen hemninger når det gjelder sex?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
At jeg ikke har hemninger' date=' betyr at jeg gjør det jeg har lyst til å gjøre. Ikke at jeg har lyst til alt.[/quote']

:Nikke:

Irriterende godt sagt, det er akkurat sånn det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lurven

nei jeg tør ikke å slippe meg helt løs.

men hadde taklet det fint hvis parneren min hadde gjort det.

skal mye til for å sjokkere meg egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ii Fiona
Slikker dere rumpehullet til partneren også??

Slå opp i ordboken.

Det er forskjell på "hemninger" og "preferanser". Du kan ha ulike preferanser som noen uten å nødvendigvis ha "heminger" av den grunn.

Smak og behag.

Nei, lite hemninger. Litt avhengig av partneren, er han ekstremt selvbevisst og overfladisk blir jeg det også. På den annen side, det er ikke egenskaper jeg finner tiltrekkende så å tilbringe tiden i senga med en sånn er er i utgangspunktet uinteressant...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg meg trygg på partneren min kan jeg gjøre det som er innenfor våre grenser. Hvor de grensene går varierer fra person til person.

Hemninger? Innenfor grensene, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter fullt ut de som mener hemningene ligger i det man liker og hva partneren liker.

Vi har et åpent forhold når det gjelder sex, og vi er aldri redd for å forsøke noe nytt om det virker spennende og opphissende.

Det må uansett være noe vi begge har lyst til.

Analsex er det vi har litt sperre på, men vi har ingen problemer med å snakke om det, og vi er aldri redde for å foreslå noe for den andre.

Men, vi har få hemninger for hverandre, og når man er som mest opphisset, så kan man jo som regel ikke få nok av den andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spacegirl

Har ingen hemninger når jeg er sammen med kjæresten min, men det har tatt lang tid å bli så trygg på ham som jeg er nå. Har vært sammen i 13 år, og sexen blir bare bedre og bedre :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heming!

Jeg blir trist jeg når jeg leser denne tråden - og tenker på sex.......... på alle mine hemninger som hindrer meg i å ha sex. :cry:

Hvorfor kan ikke jeg være "normal" :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...