Gjest crazy cock Skrevet 19. mars 2005 #1 Del Skrevet 19. mars 2005 Hei! Har du noen hemninger når det gjelder sex,eller tør du å slippe deg løs 100% med partneren din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. mars 2005 #2 Del Skrevet 19. mars 2005 Nei, det tør jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. mars 2005 #3 Del Skrevet 20. mars 2005 Prøv å ha sex mens du bor hjemme med foreldre, og du kan tenke ut svaret mitt selv... Har ikke hatt huset for oss selv noen ganger, og da holder jeg hele tiden igjen og nekter å komme for det blir bråkete og pinlig, og er også redd for å vise stønnelydene mine til han.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 20. mars 2005 #4 Del Skrevet 20. mars 2005 Nei. Selv om jeg er gift og veldig trygg på - og glad i - mannen min, er det enkelte ting jeg holder for meg selv. Kanskje jeg åpner meg en dag...? Det jeg tenker på, er at han kanskje har det på samme måte. Det kan jo borge for et spnnende sexliv i mange år fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tekumseeh Skrevet 20. mars 2005 #5 Del Skrevet 20. mars 2005 Vi holder mye inne, kanskje for mye. Men derimot etter en fuktig kveld på byen slipper vi alle hemninger løs. Da henger det ofte igjen litt de neste gangene, før det blir normalt igjen. Det bunner vel mest i selvtillitten, om man tør å slippe seg løs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angelizer Skrevet 20. mars 2005 #6 Del Skrevet 20. mars 2005 Ingen hemninger her i gården :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. mars 2005 #7 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg slipper meg 100% løst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #8 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg slipper meg 100%... Men gjorde det ikke med mine forrige partnere.. Jeg ble mye tryggere på meg selv etter jeg fylte 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laina Skrevet 20. mars 2005 #9 Del Skrevet 20. mars 2005 Tja... Nå, når jeg har sex med x'en min, slipper vi oss veldig løs begge to. Rart at vi ikke klarte det mens vi var kjærester... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rhoswen Skrevet 20. mars 2005 #10 Del Skrevet 20. mars 2005 Kommer litt an på. Før gjorde jeg det ikke, det var viktigere å tenke på om man var bra nok, så bra ut, gjorde det rette osv. Fordelen med å bli litt mer voksen er absolutt evnen til å gi litt mer faen; være seg selv, gjøre ting på egne premisser etc. Nå er det enten eller; enten er det en ONS og da slipper jeg meg løs fordi det ikke betyr noe hva han synes om meg likevel mens det er lett å bli litt selvbevisst hvis man virkelig bryr seg om noen, sånn i starten av noe. Eller så er man i et mer fast forhold, og da må man jo være så trygg at man slipper seg løs, eller så kunne man like gjerne være singel etter min mening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svez Skrevet 20. mars 2005 #11 Del Skrevet 20. mars 2005 100 %, ingen hemninger. Blir heftig når man treffer noen som har det på samme måte Er ikke alle som er like trygge på seg selv. Om det er med en ny partner, eller en man har vært med en stund har også mye å si. Var så heldig å møte noen som ikke hadde noen hemninger fra første stund. Det var fantastiske tider :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente 21 Skrevet 20. mars 2005 #12 Del Skrevet 20. mars 2005 Har hemninger, joda. Rumpehull er ikke min sterke side. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felixa Skrevet 20. mars 2005 #13 Del Skrevet 20. mars 2005 Slipper meg nok ikke 100% løs, men ikke så veldig langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 20. mars 2005 #14 Del Skrevet 20. mars 2005 Ingen hemninger her i gården :-) Signert av CeeCee også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente 21 Skrevet 20. mars 2005 #15 Del Skrevet 20. mars 2005 Slikker dere rumpehullet til partneren også?? :o :o *sjokkert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherie Skrevet 20. mars 2005 #16 Del Skrevet 20. mars 2005 Noen hemninger har man da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2005 #17 Del Skrevet 20. mars 2005 Ja, jeg må nok si at jeg har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 20. mars 2005 #18 Del Skrevet 20. mars 2005 Har hemninger, joda. Rumpehull er ikke min sterke side. :o At jeg ikke har hemninger, betyr at jeg gjør det jeg har lyst til å gjøre. Ikke at jeg har lyst til alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 21. mars 2005 #19 Del Skrevet 21. mars 2005 Enig meg Fighter her. Jeg har heller ingen hemninger når det gjelder sex med partneren min, men det er enkelte ting jeg velger å ikke gjøre enten fordi det ikke frister eller fordi jeg ikke liker det. Har ingen problemer med å være 100% ærlig og åpen med kjæresten min når det gjelder sex. Dette er nok en trygghet som har kommet etterhvert, jeg var ikke slik da jeg var 21! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #20 Del Skrevet 21. mars 2005 Man kan ikke ha et topp sex-liv før man tør la alle hemninger fare. Når man har en fast kjæreste burde ikke det være noe problem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå