AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Hei allesammen! Kjenner at jul det er det eneste jeg tenker på, leser på juletråder her fra 2017. Hehe. Har også begynt å tenke på hva jeg skal gi i julegave til venner og familie, 😄 er det flere som er sånn som meg? Hvilke forbredelser har dere gjort klart til jul? Anonymkode: 6b3a2...78a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg er i full gang med 5 julekalendere til familien min♡ samt planlegge div julegaver Anonymkode: ddb89...b00
Belima Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 Er ferdig med gaver, men utover det, så starter jula i desember for meg.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 Ja jeg er allerede i gang. Jeg bare elsker julen og da særlig tiden før. To julegaver er i boks, og har noen klare i hodet. Gleder meg masse! Anonymkode: 28467...7d0
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #5 Skrevet 8. oktober 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei allesammen! Kjenner at jul det er det eneste jeg tenker på, leser på juletråder her fra 2017. Hehe. Har også begynt å tenke på hva jeg skal gi i julegave til venner og familie, 😄 er det flere som er sånn som meg? Hvilke forbredelser har dere gjort klart til jul? Anonymkode: 6b3a2...78a Samme! Har planlagt alle julegavene, og skal bestille det meste den 12 (ved lønning). Har også sett meg ut julepynt. Hører på julemusikk allerede, og gleder meg til å pynte den 1 desember :D Anonymkode: 06034...0ed
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #6 Skrevet 8. oktober 2018 Tenkte å begynne så smått neste uke når jeg har fått oktober lønnen min 😊 Skulle ønske jeg kjente sånn virkelig som dere andre har. Prøver å skape den selv 🙏 Anonymkode: 589bc...952
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #7 Skrevet 8. oktober 2018 Vi har allerede en slik tråd Anonymkode: 21955...60b
Arkana Skrevet 8. oktober 2018 #8 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg gleder meg veldig til jul og er så smått i gang med forberedelser. Jeg har begynt å finne småting til julekalenderne og har kjøpt noen julegaver (litt tilfeldig, plutselig har jeg kommet over tilbud på ting jeg vet barna ville ønske seg). I høstferien hadde jeg storopprydding i et skap hvor vi bl.a. har en del julepynt og da fant jeg pynt vi kjøpte i fjor som jeg hadde glemt og som jeg gleder meg skikkelig til vi kan ta det fram. ❤️
meningsløs Skrevet 10. oktober 2018 #9 Skrevet 10. oktober 2018 Samme her! Har begynt å kjøpe julegavene samt pakkekalender til lillesøstra mi! Har nettopp flyttet i ny leilighet så gleder meg mye til å pynte den! Jeg har sååå lyst til å høre julemusikk, men prøver å dy meg så lenge som jeg kan! Føler liksom ikke at det er innafor før værtfall November.. Men jeg bruker som regel å sprekke hvert år, haha. Gleder meg sånn til å pynte, bake, høre julemusikk og se julefilmer sammen med samboeren ❤️ Juletiden (dvs hele desember for meg) er det beste og koseligste jeg vet om. 1
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #10 Skrevet 10. oktober 2018 Har allerede stillt inn juleradioen, og så smått startet med kalendergaver og planlegging av hvordan bordet skal pyntes på julaften. Første julen på 15 år jeg skal ha helt fri🤗🤩 Anonymkode: ae582...d86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå