AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg har sett mange på treningssenteret med en tights som jeg ikke klarer å finne på noen trenings nettsider. Jeg så den der for ikke så lenge siden men klarer ikke å finne den igjen, den finnes i svart, lilla og grønn tror jeg, den jeg er ute etter den svarte, den har et slags hullete mønster på låret. Hvilket merke er det? Hvor kan jeg finne den ? Irriterer meg, den er så nice! Anonymkode: 1e86a...804
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 We are fit squad? Anonymkode: 0bcd6...844
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 Har du kikket på x-life? Vet WeAreFit squad 2.0 tightsen er veldig populær. Svart og blå finnes den i. Den har et slags hullete mønster på låret. Kan uansett anbefale den, den er supergod! Anonymkode: b0521...59b
RoseFox Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 Er ikke we are fit squad, den tightsen jeg mener har gjennomsiktige hull på ene låret tror jeg sånn at huden vises gjennom de små hullene
RoseFox Skrevet 8. oktober 2018 #5 Skrevet 8. oktober 2018 De hullene ligner litt på som de er på denne tightsen bare litt mindre og kun på det ene låret mener jeg å huske, ellers er tightsen helt plain svart.
4321 Skrevet 8. oktober 2018 #6 Skrevet 8. oktober 2018 Kan det vere denne fra Gymshark? https://no.gymshark.com/collections/seamless/products/gymshark-seamless-energy-high-waisted-leggings-black
RoseFox Skrevet 8. oktober 2018 #7 Skrevet 8. oktober 2018 11 minutter siden, 4321 skrev: Kan det vere denne fra Gymshark? https://no.gymshark.com/collections/seamless/products/gymshark-seamless-energy-high-waisted-leggings-black Åh! Tusen takk, helt riktig 😄
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #8 Skrevet 10. oktober 2018 Anbefaler å gå opp en størrelse i den modellen til gymsharl hvis du bestiller den. Bruker small i flere av de andre tightsene fra dem, men akkurat denne modellen ble for trang i small. Anonymkode: ea1a5...411
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #9 Skrevet 10. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Anbefaler å gå opp en størrelse i den modellen til gymsharl hvis du bestiller den. Bruker small i flere av de andre tightsene fra dem, men akkurat denne modellen ble for trang i small. Anonymkode: ea1a5...411 Jeg er en S, og S i denne (svart) ble stor i midjen. Så tenk litt på det også. Ikke nødvendigvis gå opp i str. For da sitter den ikke pent på Anonymkode: 5bd19...54f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2018 #10 Skrevet 10. oktober 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en S, og S i denne (svart) ble stor i midjen. Så tenk litt på det også. Ikke nødvendigvis gå opp i str. For da sitter den ikke pent på Anonymkode: 5bd19...54f Kanskje forskjell på størrelsene da. Jeg prøvde khaki. Har hørt fra flere andre og at de synes den er trang, og det står også i en del av reviewene. Jeg merket det på lårene, men jeg har også ganske mye muskler i beina, så kroppsfasong spiller nok inn. Anonymkode: ea1a5...411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå