Gå til innhold

Pendle fra Nesodden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å pendle fra Nesodden samtidig som man har full jobb og barn i barnehage? Vil gjerne høre litt hvordan dette funker :) Er det eventuelt noen andre steder enn Oslo det er greit å pendle til fra Nesodden?

Anonymkode: e9866...261

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har erfaring med å pendle fra Nesodden samtidig som man har full jobb og barn i barnehage? Vil gjerne høre litt hvordan dette funker :) Er det eventuelt noen andre steder enn Oslo det er greit å pendle til fra Nesodden?

Lysaker funker veldig bra å pendle til. Går hurtigbåt fra Nesodden til Lysaker, bruker kun 8 minutter over fjorden.

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går verdig fint 😊

Skrevet

Båtene er veldig presise mellom Nesodden/Oslo. Jeg har jobbet med mange som har bodd på Nesodden og de har alltid kommet presis på jobb. De har hatt barn i bhg/skole også, så regner med at det går greit.

Anonymkode: e3888...73d

Skrevet

Bor der ikke selv, men har både kollegaer og venner som bor der og jobber i byen. Går fint og båten er fin å pendle med, men det kommer jo litt an på hvor på Nesodden du bor (5 min å gå til båt eller 25 min buss?) og hvor i byen du jobber (sentrum/Vika vs. steder hvor du er avhengig av videre kollektivtrafikk).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...