AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Da jeg var på sv.kontroll i forrige uke var blodtrykket litt høyt, og den dagen var (morgen)urinprøven helt fin. I dag var blodtrykket fint, men urinprøven (ikke morgenurin) viste litt spor av protein i urinen. Det var så lite at det ikke var noe å være redd for sa hun labratoriedama. Hun sa og at det kan bli sånn når prøven tas litt utpå dagen. Men hun visste ikke noe om at blodtrykket mitt hadde vært høyt... Så bør jeg ta en morgenurinprøve igjen snart, eller går det greit å vente til neste kontroll, litt over en uke til. Jeg er i uke 32 Anonymkode: df29a...4a5
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Null stress. Spor av protein i urinen kan være rester av utflod feks. Jeg har +1 ca hver gang jeg tar blodprøve, og får null utslag når den sendes til dyrking. Du skal tilbake om en ukes tid så det kan vente. Anonymkode: 9aea0...0e3
Frostrose Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 Helt normalt så seint. Jeg hadde +1 på alle prøvene fra uke 31.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #4 Skrevet 9. oktober 2018 1+ på proteiner er som regel forurensing av utflod:) Anonymkode: 3dfdb...abc
ablaze Skrevet 9. oktober 2018 #5 Skrevet 9. oktober 2018 Som alle sier er litt spor helt normalt. Jeg hadde 3+d a jeg ble lagt inn på sykehuset, men ble fortalt at på mitt sykehus var 2+ automatisk innleggelse for sjekk. Vær ellers obs på hodepine, vondt på toppen av magen og/eller synsforstyrrelser (kan være sikksakklyn som gjør at du ikke ser skikkelig i et par minutter eller gule lyskuler som flyr forbi) (haha - det ser ganske rart ut når jeg skriver det, men det var altså slik jeg hadde...!) Uten slike symptomer skal ikke noe forhøyet blodtrykk og litt protein være noe problem. Kos deg med magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå