Gjest Anonymous Skrevet 19. mars 2005 #1 Skrevet 19. mars 2005 Det kunne være interessant å høre med KG's lesere hva dere synes om deres arbeidsbetingelser og sjef/overordnede. Selv er jeg vel passe fornøyd. Er glad jeg ikke jobber med min forrigfe overordnede: hun var forferdelig å omgås...alle syntes det..Nå jobber jeg kun med menn så arbeidsmiljøet er mye bedre! Lønnen kan alltids bli bedre men jeg er passe forbnøyd der og. Hva med dere?
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #2 Skrevet 20. mars 2005 Min forrige sjef var kvinne og svært hyggelig. Faktisk et av de snilleste mennesker jeg noen gang har møtt. (i motsetning til de jeg har møtt som har jobbet med mennesker)Men lønna var ikke så bra da.
Gjest Leola Skrevet 20. mars 2005 #3 Skrevet 20. mars 2005 Jeg tror ikke jeg kunne vært mer fornøyd med jobb, sjef og betingelser enn det jeg er. Jeg har vært utrolig heldig og fått en jobb som egentlig krever mye mer utdannelse enn det "lille" jeg har Sefen min stoler på meg og setter alt inn for å være rettferdig - hun behandler alle likt, hun har gitt meg det fulle og hele daglige ansvaret for jobben min, jeg får hjemmekontor når jeg ønsker eller trenger det ... I det hele tatt - en kjempejobb - som i tillegg ligger så nær hjemmet mitt at jeg sykler på jobb hver dag.
Allianca Skrevet 23. mars 2005 #7 Skrevet 23. mars 2005 Jeg er veldig fornøyd med jobben, men ikke så fornøyd med arbeidstiden og sjefen min. Bytter jobb 1.juni og får da fri arbeidstid. Skal bli deilig!!
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #8 Skrevet 23. mars 2005 Jeg er ikke fornøyd med min kvinnelige sjef. Hun bosser skikkelig og står over meg hele tiden, for å kontrollere og passe på. Hun er lat og krever masse av meg, men selv gidder hun ikke bidra. Hun drar alltid hjem tidlig og tar seg masse friheter. Hun snakker til meg i en nedlatende tone og er uhyggelig. Jeg vil slutte på dagen så snart jeg har skaffet meg en ny jobb.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå