AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Advokat og journalist som ikke bryr seg om KGs reglemang! Eller har de ikke lest reglemanget? Anonymkode: abcca...2f3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg fikk en flis i fingeren i dag. Jeg tror flisen gjorde det med vilje og er litt trist fordi jeg ikke får straffet den. (Er dette tråden for usammenhengende og uforståelige påstander og informasjon?) Anonymkode: 9c1fe...5ba 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg bare lurer på om enkelte ikke en gang LESER reglemanget før de poster, eller om de bare gir en stor F. Anonymkode: abcca...2f3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 Journaliststudent ikke journalist. TS. Anonymkode: abcca...2f3
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #6 Skrevet 9. oktober 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Advokat og journalist som ikke bryr seg om KGs reglemang! Eller har de ikke lest reglemanget? Anonymkode: abcca...2f3 Hva sikter du til, Ts? Anonymkode: 177de...548
Traktor Skrevet 9. oktober 2018 #7 Skrevet 9. oktober 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare lurer på om enkelte ikke en gang LESER reglemanget før de poster, eller om de bare gir en stor F. Anonymkode: abcca...2f3 Jeg er sikker på at svært mange ikke leser reglemanget før de poster. Sannsynligvis det store flertallet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå