AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg overførte fra mastercardet til ei venninne igår kveld . Hun har enda ikke det, og maser 😕 Vi har ikke samme bank. Aldri overført fra mastercard før, men synes det var litt ekkelt at det enda ikke er inne. Anonymkode: b7127...3b4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Normalt sett tar det en virkedag, men jeg har opplevd at det tar 3 dager også Anonymkode: 8ad33...631 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg overførte fra mastercardet til ei venninne igår kveld . Hun har enda ikke det, og maser 😕 Vi har ikke samme bank. Aldri overført fra mastercard før, men synes det var litt ekkelt at det enda ikke er inne. Anonymkode: b7127...3b4 Om pengene ikke kommer frem, så kan du uansett sende inn en reklamsjon på skjemaene til kortet ditt og få pengene refundert. Du er klar over at det løper renter for deg på Mastercard fra tidspunktet pengene gikk ut av ditt kort? Anonymkode: d4679...f5c 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 Bruk vipps neste gang. Anonymkode: c3c3e...5af 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #5 Skrevet 8. oktober 2018 De forskjellige kortene bruker forskjellige antall dager, av en eller annen merkelig grunn. Vil også råde deg til å ikke overføre penger fra MasterCard, da rentene løper med en gang og det også er gebyrer. Anonymkode: bcb07...572 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #6 Skrevet 8. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg overførte fra mastercardet til ei venninne igår kveld . Hun har enda ikke det, og maser 😕 Vi har ikke samme bank. Aldri overført fra mastercard før, men synes det var litt ekkelt at det enda ikke er inne. Anonymkode: b7127...3b4 Betaler hun renteutgiftene til deg? Det er veldig snilt av deg å låne bort penger (dersom pengene er et lån fra deg), men jeg synes at det er for galt at du selv låner penger for å låne bort... Anonymkode: c3c3e...5af 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #7 Skrevet 8. oktober 2018 Dere er gode på å finne opp ting selv utifra setningen min.. Venninnen min betalte en felles tur vi skal på, tok min del mens jeg ventet på lån. Lovte å betale hennes senest fredagen som var, men lønnen hadde da enda ikke kommet inn. Hadde frem til da helt glemt av mastercard men ligget meg inn og overførte da isteden, sikkert ikke der smarteste men hun trengte pengene og jeg følte meg dum som ikke hadde betalt til tide. Anonymkode: b7127...3b4
draug 75 Skrevet 11. oktober 2018 #8 Skrevet 11. oktober 2018 None banker er rå på det der. Dette var oppe i en del forbrukermagasin for en tid siden. Banken kan finne på å: Dag 1: trekke/ bokføre pengene ut fra ditt kort. Da begynner rentene å løpe. Dag 2: skrive pengene ut av sin bank - som om det var på '60- tallet og pengene ble lagt i en vadsekk og sendt med et bud. Dag 3: mottakerens bank bekrefter at de har fått pengene. (Budet er framme og vadsekken med pengene blir kvittert for) Dag 4: pengene godskrives, bokføres, mottakeren, og rentene begynner å løpe. Hvorfor denne sendrektigheten? Fordi bankene tjener renter fra dag en, men slipper å betale renter til kundene sine før dag 4. Det å drive bank er en god forretningsidé.
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2018 #9 Skrevet 11. oktober 2018 40 minutter siden, draug 75 skrev: None banker er rå på det der. Dette var oppe i en del forbrukermagasin for en tid siden. Banken kan finne på å: Dag 1: trekke/ bokføre pengene ut fra ditt kort. Da begynner rentene å løpe. Dag 2: skrive pengene ut av sin bank - som om det var på '60- tallet og pengene ble lagt i en vadsekk og sendt med et bud. Dag 3: mottakerens bank bekrefter at de har fått pengene. (Budet er framme og vadsekken med pengene blir kvittert for) Dag 4: pengene godskrives, bokføres, mottakeren, og rentene begynner å løpe. Hvorfor denne sendrektigheten? Fordi bankene tjener renter fra dag en, men slipper å betale renter til kundene sine før dag 4. Det å drive bank er en god forretningsidé. +helgedager som det ikke skjer noe overføringer på, men man må betale renter for det +gebyrer for å ta ut kontakter fra et kredittkort +gebyrer for å få lov til å betale pengene tilbake kort og godt kan man risikere at hver 100 kroner man låner på denne måten blir 150 kr eller mer tilbake. Anonymkode: bd81e...5d1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå