Tiger1974 Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Hei kjære kvinner☺ Her kan dere kvinner gjerne skrive om åssen dere liker å ha det. Så her kan dere få lov å være så kreative eller så enkle som dere vil. Viktig for oss menn å vite hva dere har på hjertet, så kan de som trenger det om mulig bli enda bedre elskere🌞🌞
Pingeting Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Hvorfor spiller det en rolle for deg hva kvinner generelt liker? Om jeg forteller deg hva som gjør det for meg, så er det nesten garantert at neste du har sex med ikke er enig. Hvorfor spør du ikke heller en av elskerinnene dine? 8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 Den sexen jeg liker best, er den jeg selv er med på. Skal jeg se på andre, blir det homosex. Anonymkode: 14ac0...7b9 1
Tiger1974 Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Runketråd! Anonymkode: 6b91c...b4b Nei, det er det jaggu ikke!
Tiger1974 Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter #6 Skrevet 8. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den sexen jeg liker best, er den jeg selv er med på. Skal jeg se på andre, blir det homosex. Anonymkode: 14ac0...7b9 Huff, takker så mye for seriøse svar. Tråden min ødelagt allerede av useriøse svar i fra flere 😞 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #7 Skrevet 8. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Runketråd! Anonymkode: 6b91c...b4b Dustesvar! Anonymkode: 3e1bd...039 1
Tiger1974 Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter #8 Skrevet 8. oktober 2018 1 time siden, Pingeting skrev: Hvorfor spiller det en rolle for deg hva kvinner generelt liker? Om jeg forteller deg hva som gjør det for meg, så er det nesten garantert at neste du har sex med ikke er enig. Hvorfor spør du ikke heller en av elskerinnene dine? For meg? Jeg skrev i min tråd "oss menn". Har du i det hele tatt lest tråden? Dette er for å få tips slik at VI kan bli bedre. Dette er kun normalt å snakke om - og dette er seksualitetsforumet. 2
SlemUlv Skrevet 8. oktober 2018 #9 Skrevet 8. oktober 2018 Den sexen som involverer en eller flere personer jeg er glad i 3
Tiger1974 Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter #10 Skrevet 8. oktober 2018 5 minutter siden, SlemUlv skrev: Den sexen som involverer en eller flere personer jeg er glad i Det var et veldig generelt svar som sa meg mye...
SlemUlv Skrevet 8. oktober 2018 #11 Skrevet 8. oktober 2018 2 timer siden, Tiger1974 skrev: Så her kan dere få lov å være så kreative eller så enkle som dere vil. 2 minutter siden, Tiger1974 skrev: Det var et veldig generelt svar som sa meg mye... Du sa ikke vi trengte å være veldig spesifikke. Det er et enkelt svar, de som ikke skal ha sex med meg, trenger ikke vite mer. 4
Trolltunge Skrevet 8. oktober 2018 #12 Skrevet 8. oktober 2018 Den beste sexen er den som bare skjer etter en fin oppbygging med flørt og kos gjennom dagen. God stemning og gode følelser. Lekenhet og trygghet. Ellers liker jeg godt første sex etter å ha vært fra hverandre en stund, og sinnaforløselse- sex. Altså der jeg har vært skikkelig forbanna på ham, men så forfører han meg nærmest. Noe han kan klare, fordi han kjenner kroppen min så godt at han klarer å lokke og lure meg til å bli tent selv om jeg har bestemt meg for å ikke gå i den fella. Det pleier å bli livfull sex, med et drypp av aggresjon. Den verste sex er den som bes om, med mindre det sies enten ertende eller befalende at han SKAL i kveld. Heldigvis ikke opplevd annet i dette forholdet, men har det i tidligere forhold. At det ble nevnt som en ting på "to do" - listen, eller spurt om. "Skal vi elske?" *grøss* 3
Tiger1974 Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter #13 Skrevet 8. oktober 2018 9 minutter siden, Trolltunge skrev: Den beste sexen er den som bare skjer etter en fin oppbygging med flørt og kos gjennom dagen. God stemning og gode følelser. Lekenhet og trygghet. Ellers liker jeg godt første sex etter å ha vært fra hverandre en stund, og sinnaforløselse- sex. Altså der jeg har vært skikkelig forbanna på ham, men så forfører han meg nærmest. Noe han kan klare, fordi han kjenner kroppen min så godt at han klarer å lokke og lure meg til å bli tent selv om jeg har bestemt meg for å ikke gå i den fella. Det pleier å bli livfull sex, med et drypp av aggresjon. Den verste sex er den som bes om, med mindre det sies enten ertende eller befalende at han SKAL i kveld. Heldigvis ikke opplevd annet i dette forholdet, men har det i tidligere forhold. At det ble nevnt som en ting på "to do" - listen, eller spurt om. "Skal vi elske?" *grøss* Så utrolig fint formulert. Jeg har ei venninne som er blitt litt mer enn ei venninne, og vi har det på denne måten. Hun er veldig vakker og full av passion. Spennende! Man må kjenne hverandres sjeler for å få dette til. Ikke bare kropp dette - det er lek, frustrasjon, passion - så mange følelser med i bildet. 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #14 Skrevet 8. oktober 2018 Så lenge han ikke er taus, bare ligger der eller kun fokuserer på puppene mine, så har vi en god begynnelse..:) Anonymkode: d7193...2d1 1
Tiger1974 Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter #15 Skrevet 8. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge han ikke er taus, bare ligger der eller kun fokuserer på puppene mine, så har vi en god begynnelse..:) Anonymkode: d7193...2d1 Hehe, godt sagt☺
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #16 Skrevet 8. oktober 2018 - Forspill. Liker at han tar meg utpå trusa og gjør meg kåt. Lek litt med klitt😌 - Kyssing i hals og nakke og litt leken biting i øret - ikke bare røsker av meg trusa, bruk tid.. - Liker å bli tatt hardt bakfra når jeg er skikkelig klar og bli lugget litt i håret. Anonymkode: 56c97...b75 1
Tiger1974 Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter #17 Skrevet 8. oktober 2018 Akkurat sånn jeg gjør - viktig med forspill, og jeg ser dama mi for meg nå. Kysser henne på halsen. Hun lukker øynene mens hun strekker halsen og nyter. Hun tenner på at jeg er maskulin men myk. Vi ler lekent. Vi er begge sterke personligheter og kjenner hverandre. Kanskje hun danser litt for meg etter passende musikk. Erter meg litt. Kan ikke få henne med en gang. Og det liker jeg. For kvinnen min er en kostbar diamant - ingen billig hore. Til slutt når det nærmer seg at jeg skal ta henne så koser jeg trusa av henne sakte - beføler rumpeballene hennes, kanskje spytter henne i musa og når jeg tar henne DA er hun hora mi. Tar henne nydelig bakfra mens jeg holder i hennes lange sorte lidenskapelige hår. Tar henne bestemt og godt full av kjærlighet. Hun føler seg elsket og verdsatt fra begynnelse til slutt.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #18 Skrevet 8. oktober 2018 Den siste året har den store greia mi vært å bli dominert av menn som er 10-20 år eldre enn meg. Hele tre uker til neste gang... Anonymkode: 943eb...71b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #19 Skrevet 9. oktober 2018 Langt foreplay, mye rå slikking lenge og også at han trekker seg ut etter å ha knulla halvferdig og slikker igjen før vi knuller mer. Liker dirty talk og lyder, men ikke hard sex i høyt tempo, foretrekker lange sakte dype støt og vekslende tempo. Anonymkode: 428b5...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå