AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Har eggløsning nå. Fikk plutselig veldig brunlig utflod og noe som minnes om kraftige menssmerter. Litt smålig blod på papiret. Aldri opplevd det her før. Kan det plutselig bare forekomme? Anonymkode: b2eac...fdb
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg har alltid hatt eggløsningsmerter, aner ikke om det kan komme sånn plutselig. Du får spør legen Anonymkode: a19a7...6b4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg har eggløsningssmerter, men de kjennes ikke ut som menssmerter. De er stikkende og bare vondt når jeg beveger meg, ikke kramper som menssmerter. Jeg har de ikke hver mnd. Anonymkode: 9f097...360
Gjest Krampus Skrevet 8. oktober 2018 #5 Skrevet 8. oktober 2018 Har alltid eggløsningsmerter. Føles som menssmerter og jeg spotter. Er vondere enn selve mensen.
Sphynx Skrevet 12. november 2018 #6 Skrevet 12. november 2018 Jeg hadde det jeg antar er eggløsningsmerter 1 uke før forrige mens og nå 2 uker før den jeg skal ha. Og det var så utrolig vondt. Bare 1 dag og gikk over når jeg tok naproxen. Jeg har mye menssmerter og sliter litt med det samt lang mens. Men eggløsningsmerter og eggløsningslim er noe nytt for meg. Og det var, som sakt, så utrolig vondt. Kjennes ut som knivstikking i eggstokkene, som bare ble mer og mer intense. Ble sengeliggende, begynte å gråte av smerte og måtte ringe inn syk. Begynner å nærme meg 30 og tipper det er fordi jeg ikke har fått barn ennå at kroppen ''straffer'' meg, men er litt bekymret over smertene også. Neste gang går jeg til lege.
Polly888 Skrevet 13. november 2018 #7 Skrevet 13. november 2018 Jeg har fått mye mer eggløsningssmerter etter at jeg fikk barn nr 1. Fylte 30 i år. Så tror ikke de har noe med at du ikke har fått barn altså tror det har mer med alderen å gjøre kanskje? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå