Gå til innhold

Dater en som ikke virker som han bryr seg om jeg kommer under sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere. Jeg har datet en fyr i 2-3 mnd nå, og jeg liker han godt. Jeg er veldig tent på han, og derfor har jeg til nå ikke brydd meg veldig mye om at han ikke tar noe initiativ til å få meg til å komme etter at han har kommet. Når jeg ligger med en ny fyr vet jeg at jeg ikke klarer å komme før jeg er helt trygg på han uansett, og derfor var det liksom bare helt greit i starten. Men nå begynner det å irritere meg litt...  etter at han har kommet i meg, legger han seg ved siden av meg og er liksom ferdig med alt. Synes det er merkelig. I tidligere forhold har dette bare gått av seg selv, og de har vært interessert i å få meg til å komme. 

Han er veldig forsiktig type, og jeg er usikker på hvor mange lange relasjoner han har hatt tidligere. Derfor tenker jeg at man kanskje ikke bare skal avfeie han som en dust med en gang, men tenke at han kanskje er usikker, og jeg har ikke sagt noe selv om hva jeg trenger for å komme.. Synes det er litt kleint å ta opp når han ikke spør. Jeg er heller ikke så dominerende under sex, og foretrekker at mannen i hovedsak er mer dominerende enn meg (kan være iblant).

Har noen noen tanker? Hva ville dere gjort i denne situasjonen?

Anonymkode: 18dbe...d53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Be han komme på magen din o.l. hvis han kommer inni deg, så er det ikke noe stress å sette seg på ansiktet hans når han er ferdig

Anonymkode: 75ba3...8cb

• Liker 2
Skrevet

Start en samtale med: ''som du sikkert har lagt merke til, så kommer jeg ikke når vi har sex, det er fordi jeg selv vet at jeg ikke klarer det med mindre jeg er helt trygg på sexpartneren min, nå føler jeg at jeg er der, så neste gang vi har sex, skal jeg vise deg hva som fungerer for meg'' 😄

• Liker 27
Skrevet

Siden du ikke har sagt noen ting og hvis han er en litt usikker og forsiktig mann som du tenker så er det nok ikke rart om han ikke gjør noe annerledes. For han så virker det som som du er fornøyd.

Du må stoppe han og snakke med han om dette hvis du vil ha noe annerledes. 

Han jeg dater hadde ikke peiling og trodde vi hadde samme definisjon når jeg sa at jeg liker kos og han mente jo puling. Og puling var inn og ut og ferdig.

Han kom ikke langt før jeg stoppet han og sa at vi har god tid og at vi må kose mer, og han var kjempeivrig og sa ja og skulle til å peise på igjen og jeg stoppet han igjen og måtte forklare hva forspill og kosing var for noe.

Du må altså bare stoppe han når han setter i gang. Evt ta litt styringen og si at du vil komme før han. Kanskje han ikke skjønner at du ikke har kommet? 

Anonymkode: 18058...a9f

• Liker 9
Skrevet

En beta altså. Hadde han vært en Chad ville du ha kommet, selv om han gjorde akkurat de samme tingene som nå. Du kommer ikke fordi du ikke tenner på han. Dump han og finn en Chad i stedet så kommer orgasmene av seg selv igjen.

Anonymkode: d8910...b33

• Liker 3
Skrevet

Du må fortelle ham hvordan du vil ha det.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En beta altså. Hadde han vært en Chad ville du ha kommet, selv om han gjorde akkurat de samme tingene som nå. Du kommer ikke fordi du ikke tenner på han. Dump han og finn en Chad i stedet så kommer orgasmene av seg selv igjen.

Anonymkode: d8910...b33

Spar meg.

• Liker 43
Skrevet

Her vil jeg si at alder har mye å si. Hvor gammel er han? 

Anonymkode: 76ef1...f75

• Liker 1
Skrevet

Si dette: Hva med meg da? Eller: Min tur!

• Liker 3
Skrevet

Jeg legger meg å sier nå er det min tur,  og ting før selve sexen som at ekte menn sørger for at kvinnen kommer før, sex uten orgasme er bortkasta osv.  Tar han ikke ansvar da så reiser jeg meg opp i protest og sier ok sov godt, jeg går å onanerer i dusjen så jeg slipper å sovne skuffet. 

Og skjerper han seg ikke tar det ikke mange gangene før jeg dumper han. !

Anonymkode: 0371d...56b

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg legger meg å sier nå er det min tur,  og ting før selve sexen som at ekte menn sørger for at kvinnen kommer før, sex uten orgasme er bortkasta osv.  Tar han ikke ansvar da så reiser jeg meg opp i protest og sier ok sov godt, jeg går å onanerer i dusjen så jeg slipper å sovne skuffet. 

DETTE! 

• Liker 3
Skrevet

Neste gang sier du: Du vet vel at det bare er en regel når det gjelder sex, nemlig damene først! 

Anonymkode: 20471...971

• Liker 7
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her vil jeg si at alder har mye å si. Hvor gammel er han? 

Han er 31 >< Han er litt lukket om tidligere forhold osv, så jeg vet ikke om det er mangel på erfaring, om han tror at alle damer kommer ved penetrering eller hva.. Jeg har aldri kommet ved prenetrering hvertfall.

Anonymkode: 18dbe...d53

Skrevet

Er han overvektig/dårlig trent? Kan det være at han rett og slett ikke orker mer eller ikke klarer å fortsette hvis han er "uheldig" og får utløsning? 

Sofia

Skrevet

Men prøver han underveis?

Jeg kan godt forstå at man ikke har mer «igjen» når det er over, men de som er i den kategorien sørger jo for å forsøke ordentlig før de selv får orgasme.

Han er litt for voksen til at dette ikke er innarbeidet. 

Som du sier så er det jo en ting sånn avogtil og om du merker at det er «deg», men om det aldri tas initiativ og han aldri spør - kun legger seg tilfreds på siden av deg så......ja. Ikke aktuelt for min del.

Jeg forventer at det gjøres helt vanlige ting som kvinner flest trenger for å få orgasme, og at jeg opplever en oppmerksomhet i min retning. 

Anonymkode: 730f2...790

• Liker 4
Skrevet

Selv som underdanig og håpende på at han tar intiativ, tar deg og leder, har du et ansvar for å formiddle hva du liker, hva det er du håper på og hva du ønsker av utvikling. Første punkt er å finne et tidspunkt som ikke er etter at han har kommet, og så få temaene på banen.

Jeg tenner på å dominere med det erotiske. Jeg er avhengig av å ha samtaler hvor den andre tar ansvar for seg selv. Om jeg hadde vært i din partners situasjon, ville jeg satt pris på å få vite at det er ett sett med "regler" for hvordan du får orgasme tidlig i forhold, og ett sett for hvordan det fungerer når du har blitt trygg. Ellers ville jeg trodd at sexen i starten var slik sexen skulle fortsette å være.

Anonymkode: 0fb79...0bb

• Liker 2
Skrevet

Eg har vore saman med to menn som var litt slik du skriv her. Dei tok i starten lite initiativ og sexen var over før egen fekk orgasme. Ikke noko unormalt ved det. Menn kan også vere usikre i starten av eit forhald. Han eine, som eg er saman med i dag, blei etter kvart sikrare på seg sjølv, og då byrja han gradvis å evne å ha fokus på meg også. Eg trur difor fyren du dater/er i lag med heilt sikkert tenkjer på at du skal kome, men at han treng tid for å få det til. Du må nok gi han litt meir tid på å bli trygg. Viss det ikkje er utvikling å sjå dei neste to-tre månadene, bør du kanskje fortelje han meir om kva du ønskjer av han. 

Skrevet

Det kan ta litt tid å få et godt samspill i senga...

• Liker 1
Skrevet

Typen min gjorde også dette, la seg ved siden av og "avsluttet" sexen straks han var ferdig. Jeg pleide å ta hånden hans og føre den ned til klitten så han skulle ta hintet og skjønne at vi kun var halvveis. Tok noen ganger før han fikk automatikk i det. 

Jeg tenker som flere her sier at du må ta litt initiativ og enten fortelle ham direkte eller på en mer subtil måte at du også ønsker å komme i mål. Etter hvert vil han skjønne det selv

Anonymkode: 40b1e...54a

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik skal det gjøres. Les og lær. Ta ansvar selv. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...