Gå til innhold

Når pleier dere å spise middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I hverdagen?

Og om dere spiser fra 16.30 og senere, spiser barna en brødskive etc når de kommer hjem fra skolen, eller venter de til middag?

Anonymkode: 5f931...b93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi spiser middag cirka 17.30. Barna spiser ikke noe etter skole/barnehage, men det siste måltidet der er jo gjerne i 14-tida.

• Liker 1
Skrevet

De pleier å ta seg et par skiver eller noe når de kommer hjem fra skolen. Vi spiser vanligvis middag ganske sent og de trenger næring før de begynner med leksene eller må avgårde på fritidsaktiviteter. Det blir ofte middag til kvelds hos oss. 

Skrevet

Henter barn på SFO 16:30. Så begynner på middagen når vi kommer hjem og spiser når den er ferdig. 

Man må jo ikke ha noe mat i munnen hele tiden. 

Anonymkode: a161b...fb7

• Liker 1
Skrevet

Vi spiser vanligvis middag rundt 17.30/18.00. Barna spiser i barnehagen klokka 14, men vil ofte ha noe når vi kommer hjem i 15.30-tiden allikevel. Spiser da en brødskive, noe, frukt, omelett, bananlapper eller lignende avhengig av hva vi har og hvor sultne de er. 

Skrevet

Her er det middag klokka fire. Sånn gjør jeg det og sånn har foreldrene mine gjort det så lenge jeg kan huske. Og som følge av det blir jeg gjerne sulten et par minutter på fire 😂

Anonymkode: d7cde...b71

• Liker 1
Skrevet (endret)

Vi spiser en gang mellom 17 og 18 på hverdager. Barna tar seg brødskive, frukt eller yoghurt når de kommer hjem fra skolen. Det er viktig for oss å spise middag sammen hele familien.

Endret av Arkana
La til noe.
Skrevet

Vi henter på SFO kl 1630 hver dag,og spiser middag 1730/1800. Måltid på SFO fra 14-1430. Spiser ikke før middag da vil hun ikke ha mat

Skrevet

Spiser middag mellom 18-19. De spiser som regel noe i 15-16 tiden på skole/bhg. Noen ganger hender det at de spiser en yoghurt før middag. 

Anonymkode: 85de5...df7

Skrevet

Her spiser vi vanligvis ca. kl. 19, det er da vi klarer å "samle troppene"  :)   Ungene tar seg litt mat på egenhånd når de kommer hjem fra skolen, stort sett et par brødskiver og en frukt.

Anonymkode: 4a3e6...e3b

Skrevet

På hverdagene spiser vi ett sted mellom 16.00 og 18.00. Er barna sultne har vi alltid noe frukt, knekkebrød, yoghurt eller noe lett tilgjengelig. Mannen er som regel hjemme 15.30, mens jeg jobber 40% stilling  i barnehage og har en senvakt i uka. Så da er ikke jeg hjemme før 17.30.

Skrevet

Hos oss spiser vi middag rundt kl 17.

Skrevet

Mellom 16:30 og 17:00 på hverdagene. 

Skrevet

Varierer etter arbeidstider og fritidsaktiviteter. Men stort sett spiser vi innen 17, slik at vi rekker det før treninger kl 18. 

Anonymkode: d6bd8...9df

Skrevet

Vi spiser middag kl 16-16.15. Her er alle som er hjemme til da sultne på middag. Mannen min som ikke er hjemme før kl 18, spiser sin oppvarmede middag sammen med vesla når hun spiser kveldsmat ca 18.45. 

Lillemor får gjerne litt oppskåret frukt i en liten skål til Barne-TV. 

Fungerer veldig godt for alle oss 😊

Skrevet (endret)

Spiser middag 1715-1730. Da får hele familien et måltid sammen rundt bordet. Pappaen slutter kl 17 på jobb. Ungene spiser i barnehagen kl 14 så hvis de ikke sier de er sultne før middag venter vi. :)

Endret av blomst12
Skrevet

Rundt 1730. Dere som spiser kl 1600. Jobber dere ikke?

• Liker 1
Skrevet

Vi spiser middag ca 17:30. 

De spiser brødskive og frukt før det. 

Skrevet

Vi ramler inn døra 1630 og spiser middag så fort den er ferdig.(17-1730) Ungene får ikke noe i mellomtiden. Evnt spiser de opp rester fra matpakka på vei fra bhg og hjem.

Skrevet

Middag hos oss er kl 19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...