Gå til innhold

Rot fra chello ved oppsigelse av bredbånd

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg bare lurte på en ting...

Jeg har hatt internettabonnement fra chello i et år. Men så flyttet jeg, sendte brev hvor sa opp abonnementet. Fikk en tekstmelding, hvor jeg fikk beskjed om at jeg måtte levere utstyret, ellers ville jeg få en regning. Sendte utstyret som pakkepost.

Så langt, alt greit. Men for en uke siden, fikk jeg brev fra Chello. De skrev at de hadde sendt meg regning på internett og fått dette i retur. De spurte om jeg hadde flyttet, og om jeg ønsket å si opp abonnementet. Vedlagt var en regning på 2 mndr internett + sperregebyr.

Jeg sendte hele brevet i retur, og forklarte hvorfor.

Tekstmeldingen som jeg fikk har jeg ikke lenger, men kopi av oppsigelsesbrevet jeg sendte har jeg.

Noe som sier meg at dette ikke er det siste jeg vil høre fra dem... Noen som har vært borti noe lignende?

(Bindingstiden var et år, og jeg sa opp etter ett år, så det er ikke der problemet ligger)

Videoannonse
Annonse
Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg har jobbet der.

Det som er, er at man skal levere modem o.l. personlig. Sånn at du da får en kvittering på at du har levert utstyret (i tilfelle rot og tull).

De har sikkert ikke fått med seg at du har flytta, for UPC....de roter noe sinnsykt! :oops:

Slike henvendelser fikk jeg ganske ofte... :-?

Edit:

De har mest sannsynlig modemet ditt, og da kan de søke opp modem.nr og FORHÅPENTLIGVIS få se den dagen de har mottat modeme o.l.

Da burde det vel være løst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...