Gjest GreenSky Skrevet 19. mars 2005 #1 Skrevet 19. mars 2005 Jeg bare lurte på en ting... Jeg har hatt internettabonnement fra chello i et år. Men så flyttet jeg, sendte brev hvor sa opp abonnementet. Fikk en tekstmelding, hvor jeg fikk beskjed om at jeg måtte levere utstyret, ellers ville jeg få en regning. Sendte utstyret som pakkepost. Så langt, alt greit. Men for en uke siden, fikk jeg brev fra Chello. De skrev at de hadde sendt meg regning på internett og fått dette i retur. De spurte om jeg hadde flyttet, og om jeg ønsket å si opp abonnementet. Vedlagt var en regning på 2 mndr internett + sperregebyr. Jeg sendte hele brevet i retur, og forklarte hvorfor. Tekstmeldingen som jeg fikk har jeg ikke lenger, men kopi av oppsigelsesbrevet jeg sendte har jeg. Noe som sier meg at dette ikke er det siste jeg vil høre fra dem... Noen som har vært borti noe lignende? (Bindingstiden var et år, og jeg sa opp etter ett år, så det er ikke der problemet ligger)
Gjest Daniella_ Skrevet 21. mars 2005 #2 Skrevet 21. mars 2005 Jeg har jobbet der. Det som er, er at man skal levere modem o.l. personlig. Sånn at du da får en kvittering på at du har levert utstyret (i tilfelle rot og tull). De har sikkert ikke fått med seg at du har flytta, for UPC....de roter noe sinnsykt! :oops: Slike henvendelser fikk jeg ganske ofte... :-? Edit: De har mest sannsynlig modemet ditt, og da kan de søke opp modem.nr og FORHÅPENTLIGVIS få se den dagen de har mottat modeme o.l. Da burde det vel være løst?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå