Gå til innhold

TV-programmet "Vårt lille land" på TV 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor har det blitt av Gerhard Helskog? 

Var ikke han med i noen tidligere sesonger av dette programmet?

Anonymkode: 62b57...c2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er produsent nå tror jeg.....men som du sier i de første ep  eller sesonger så var han foran kamera.
Ble overrasket over at programmet startet opp igjen sist søndag....hørte i fjor at den skulle kanseleres.
Når det er sagt så var episoden sist søndag elendig....ble så irritert over hu "bjørne kjerringa" at jeg skrudde av.

Anonymkode: a7add...eca

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har det blitt av Gerhard Helskog? 

Var ikke han med i noen tidligere sesonger av dette programmet?

Anonymkode: 62b57...c2d

Han har gått videre i livet, uten at det bør opplyses om på kg.

Anonymkode: 480c6...c7b

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er produsent nå tror jeg.....men som du sier i de første ep  eller sesonger så var han foran kamera.
Ble overrasket over at programmet startet opp igjen sist søndag....hørte i fjor at den skulle kanseleres.
Når det er sagt så var episoden sist søndag elendig....ble så irritert over hu "bjørne kjerringa" at jeg skrudde av.

Vel, da syns jeg ikke du skal uttale deg om du ikke så ferdig episoden. Jeg syns det var en sterk historie om en kvinne som endret hele livet sitt etter møtet med bjørnen!

Anonymkode: 11265...99a

• Liker 5
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig !   Bra at programmet er tilbake, men gørrkjedelig tema dene gang. Jævla " ego-kjerring".   

Anonymkode: 9d1bf...e34

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det var en sterk historie om en kvinne som endret hele livet sitt etter møtet med bjørnen!

Anonymkode: 11265...99a

For meg var det bare gjeeeesp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...