AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Hvor har det blitt av Gerhard Helskog? Var ikke han med i noen tidligere sesonger av dette programmet? Anonymkode: 62b57...c2d
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #2 Skrevet 9. oktober 2018 Han er produsent nå tror jeg.....men som du sier i de første ep eller sesonger så var han foran kamera. Ble overrasket over at programmet startet opp igjen sist søndag....hørte i fjor at den skulle kanseleres. Når det er sagt så var episoden sist søndag elendig....ble så irritert over hu "bjørne kjerringa" at jeg skrudde av. Anonymkode: a7add...eca
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #3 Skrevet 9. oktober 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor har det blitt av Gerhard Helskog? Var ikke han med i noen tidligere sesonger av dette programmet? Anonymkode: 62b57...c2d Han har gått videre i livet, uten at det bør opplyses om på kg. Anonymkode: 480c6...c7b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #4 Skrevet 9. oktober 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er produsent nå tror jeg.....men som du sier i de første ep eller sesonger så var han foran kamera. Ble overrasket over at programmet startet opp igjen sist søndag....hørte i fjor at den skulle kanseleres. Når det er sagt så var episoden sist søndag elendig....ble så irritert over hu "bjørne kjerringa" at jeg skrudde av. Anonymkode: a7add...eca Vel, da syns jeg ikke du skal uttale deg om du ikke så ferdig episoden. Jeg syns det var en sterk historie om en kvinne som endret hele livet sitt etter møtet med bjørnen! Anonymkode: 11265...99a 5
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #5 Skrevet 9. oktober 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er produsent nå tror jeg.....men som du sier i de første ep eller sesonger så var han foran kamera. Ble overrasket over at programmet startet opp igjen sist søndag....hørte i fjor at den skulle kanseleres. Når det er sagt så var episoden sist søndag elendig....ble så irritert over hu "bjørne kjerringa" at jeg skrudde av. Anonymkode: a7add...eca Helt enig ! Bra at programmet er tilbake, men gørrkjedelig tema dene gang. Jævla " ego-kjerring". Anonymkode: 9d1bf...e34
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #6 Skrevet 9. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det var en sterk historie om en kvinne som endret hele livet sitt etter møtet med bjørnen! Anonymkode: 11265...99a For meg var det bare gjeeeesp. Anonymkode: a7add...eca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå