AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Hva er reglene for opptjening av egenmelding når man bytter jobb internt? Jeg har vært ansatt i en organisasjon over flere år. For ca. en måned siden fikk jeg permisjon fra min faste stilling for å ta et vikariat i en annen avdeling. Har jeg da opptjeningstid på egenmelding som om jeg var ny? Anonymkode: 3a4bf...afe
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Just now, AnonymBruker said: Har jeg da opptjeningstid på egenmelding som om jeg var ny? nei Anonymkode: 29eab...63d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er reglene for opptjening av egenmelding når man bytter jobb internt? Jeg har vært ansatt i en organisasjon over flere år. For ca. en måned siden fikk jeg permisjon fra min faste stilling for å ta et vikariat i en annen avdeling. Har jeg da opptjeningstid på egenmelding som om jeg var ny? Anonymkode: 3a4bf...afe Nix! Anonymkode: 86cb7...e26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå