Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia! 

Dere som aktivt prøvde å få barn, når kom symptomene på graviditet hos dere? 

Jeg tenker, ikm kommer jo før eller senere, så tolking av hver minste kroppslig lyd, vil jeg unngå.

I forrige svangerskap fikk jeg 4 symptomer før ikm, ømme brystvorter og økt utflod, men også emosjonelt stabil og andpusten. Jeg gadd ikke tolke symptomer den mnd, og det var da det klaffet.. Hehe.. 

Anonymkode: 71fdf...5ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ømme bryster før forventet mens. Det var det eneste. Neste symptom kom i uke 5. Da kom kvalmen :-)

Skrevet

Jeg fikk ligamentsmerter når jeg nøs, rett før IKM, begge gangene. Gjorde meg sikker før testing andre gangen.

Skrevet

Jeg fikk ømme bryster før forventet mens. Kvalme og trøtthet kom i ca uke 6. Jeg følte meg tappet for energi hele tiden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ingen symptomer før forventet mens. Dette gjelder begge gangene jeg har vært gravid. Symptomer begynte å komme i uke 6 (kvalme)

Anonymkode: c09f4...e89

Skrevet

Ømme bryster fikk jeg uansett før mens (etter abort i februar) så hos meg var ikke det et sikkert tegn. Utenom det fikk jeg ikke symptomer før uke 6 

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men TS du nevnte at du ble andpusten. Husker du når du ble det? IKM og sånn har jeg ikke så mye greie på, er prøverør jeg har hatt og ble andpusten i helgen, men våger ikke helt å tro at det kan bety noe, enda.

Anonymkode: 47d68...f24

Skrevet

Fikk en del kviser uka før ikm. Tok test på kveldsurin 3 dager før og den var helt klar positiv! 

Anonymkode: 3564d...fba

Skrevet

Første symptom var kvalme, og det kom i uke 6. Da fikk jeg også ekstremt god luktesans (dårlig kombinasjon). Puppene oppførte seg akkurat som vanlig, litt ømme en uke før IKM, før det forsvant igjen. Jeg hadde menssmerter som kanskje startet litt tidligere enn vanlig, men det kjentes nøyaktig ut som jeg skulle få mensen. Jeg blødde også litt på IKM.

Anonymkode: 089e4...4db

Skrevet
På 10.10.2018 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Ikke for å kuppe tråden, men TS du nevnte at du ble andpusten. Husker du når du ble det? IKM og sånn har jeg ikke så mye greie på, er prøverør jeg har hatt og ble andpusten i helgen, men våger ikke helt å tro at det kan bety noe, enda.

Anonymkode: 47d68...f24

Tror det må ha vært ca en uke før ikm..for Jeg husker jeg hadde akkurat begynt å trene (rett etter mensen) og holdt på noen dager..og så skulle jeg gå opp trappen i sameiet og merket at jeg kjente det skikkelig i beina og ble andpusten av det. Syntes det var veldig rart mtp at "jeg er jo sprek nå", men forstod ikke at det var et graviditetstegn:) 

Anonymkode: 71fdf...5ff

• Liker 1
Skrevet

Ingen symptomer, annet enn at mensen forsvant, før magen kom☺ Neste symptom var spark😍 Sånn var det med alle tre svangerskapene mine. 

Anonymkode: 84725...b24

Skrevet

Ble lettere hissig og var kvalm ca en uke før menstruasjon, hadde nok tidligere el enn jeg trodde, tok derfor en test bare for gøy etter jeg hadde reagert litt vel kraftig på en ting, tydelig positiv :) noen dager senere kom ømme bryst og trøtthet. 

Skrevet

Andpusten, oppblåst mage, mensmurringer og litt ligamentsmerter som stikking i magen. 

Rett etter ikm kom ømme og større pupper og i uke 6 kom kvalmen 

Skrevet

Symptomene kom vel rundt uke 6. Merket da at jeg var trøtt HELE TIDEN. Var helt grusomt. På samme tidspunkt så sleit jeg også litt med kvalmebyger😅

Skrevet

Her var jeg også sinnsykt trøtt i dagene før (og etter) positiv test. Hadde ikke så ømme bryster. Kvalmen kom i uke 6.

Anonymkode: 038bc...337

Skrevet

Måtte opp å tisse på nettene før IKM i alle 3 svangerskap.
Ellers tidlige tegn som veldig trøtt, tissetrengt, ligamentsmerter og vonde pupper(pleier kun å ha det rundt EL).
Og etter uke 6 en del morgenkvalme.

Anonymkode: 12d1e...3ca

Skrevet

Når jeg var 4+3(!!!) Innlagt på sykehus med ekstrem svangerskapskvalme. Et sjokk at kroppen reagerte så tidlig. 

Anonymkode: 2762e...136

Skrevet

Andpusten, oppblåst og hetetokter. 

Så kom kvalmen, hungerfølelse og tissetrengthet i uke 5/6.

Anonymkode: ea08f...f54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...