Ludovica- Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg funderer på å kjøpe noe fra deres nettside, en sånn tynn høyhalser og et sett med genser og bukse som jeg syns ser veldig fint ut. Men har aldri kjøpt noe fra de tidligere. Har noen erfaringer med kvaliteten? Det koster jo litt. Ser også at de kun fører fra størrelse S og oppover. Noen som har noe formening om S pleier å være stort hos dem? Ser at de beskriver S som 34-36- så er litt redd for at det blir stort til meg. Jeg vet jeg kan bestille og returnere, men hadde vært fint å høre erfaringer
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Hvis det settet du ser på er louge wear, så må du være forberedt på at de nupper helt EKSTREMT. Aldri vært borti verre. Kjempedeilig og varmt å ha på seg inne, så jeg bruker det masse likevel. Jeg har også en tynn høyhalset genser, den er jeg veldig fornøyd med. Størrelsene er ganske så romslige. Hvis du vanligvis bruker S, vil jeg tro det går veldig fint å bestille i S. En S er nok mer 36-38 enn 34-36. Anonymkode: 250a3...2ef
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 3 timer siden, Francoise skrev: Jeg funderer på å kjøpe noe fra deres nettside, en sånn tynn høyhalser og et sett med genser og bukse som jeg syns ser veldig fint ut. Men har aldri kjøpt noe fra de tidligere. Har noen erfaringer med kvaliteten? Det koster jo litt. Ser også at de kun fører fra størrelse S og oppover. Noen som har noe formening om S pleier å være stort hos dem? Ser at de beskriver S som 34-36- så er litt redd for at det blir stort til meg. Jeg vet jeg kan bestille og returnere, men hadde vært fint å høre erfaringer Et merke med vel så god kvalitet som Safa og Janus. Størrelsene er normale. Gode bruksplagg. Anonymkode: 77d04...98c
Ludovica- Skrevet 9. oktober 2018 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det settet du ser på er louge wear, så må du være forberedt på at de nupper helt EKSTREMT. Aldri vært borti verre. Kjempedeilig og varmt å ha på seg inne, så jeg bruker det masse likevel. Jeg har også en tynn høyhalset genser, den er jeg veldig fornøyd med. Størrelsene er ganske så romslige. Hvis du vanligvis bruker S, vil jeg tro det går veldig fint å bestille i S. En S er nok mer 36-38 enn 34-36. Anonymkode: 250a3...2ef Ah jeg er mer en 32-34. Dumt de ikke har xs da! Men syns den drakta ser så god ut! Det jeg vil ha er en sånn ullbukse og genser som er litt fin og hverdagslig og man kan bruke ute som selvstendige plagg. Med andre ord ikke sånn typisk ullundertøy til å ha på fjellet. 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Et merke med vel så god kvalitet som Safa og Janus. Størrelsene er normale. Gode bruksplagg. Anonymkode: 77d04...98c Tittet litt på det, men det jeg fant var mer typisk ullundertøy/stilongser.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #5 Skrevet 9. oktober 2018 1 time siden, Francoise skrev: Ah jeg er mer en 32-34. Dumt de ikke har xs da! Men syns den drakta ser så god ut! Det jeg vil ha er en sånn ullbukse og genser som er litt fin og hverdagslig og man kan bruke ute som selvstendige plagg. Med andre ord ikke sånn typisk ullundertøy til å ha på fjellet. Tittet litt på det, men det jeg fant var mer typisk ullundertøy/stilongser. Ah, ser nå at du bruker mindre enn 36 til vanlig. Da kan settet muligens bli litt stort, ja. Genseren bør gå fint, men buksa er ganske så romslig, spesielt i lår og legger. Anonymkode: 250a3...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå