AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Satt på jobb her om dagen,da min kollega(kvinnelig) kom inn. La merke til at hun hadde på seg en genser som var identisk til den jeg hadde mistet på jobb for lenge siden. Jeg turte ikke å spørre om det var min genser,men da hun hang den av seg kikket jeg inni og så navnet mitt. Fikk litt sjokk.. Skal jeg si noe?La det gå?alt her blir veldig veldig kleint.. vil ikke sette henne i den skammelig situasjonen liksom,ved å avsløre henne.. men vil gjerne ha tilbake gensern min..råd? Anonymkode: 3ec84...279
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Har du navn i genseren din?? Kan vel hende at hun ikke vet at det er din, men fant den? Så er bare å si til henne i så fall. "Å,har du funnet denne? Du er kanskje ikke klar over det, men jeg mistet den for en stund siden". Så har du navnet (?) å vise til. Problem løst. Anonymkode: 97cb3...92a 10
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Raven.Writingdesk Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg ville bare sagt det. Spesielt om navnet mitt sto inne i genseren. 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #5 Skrevet 8. oktober 2018 Tror jeg ville spurt henne, men på en ikke-anklagene måte. Noe som feks "jeg tror du kan ha tatt feil genser, for denne er merket med navnet mitt." Skjønner godt at dette er ubehagelig 🙈 Men det er nok sannsynligvis det jeg ville gjort i en slik situasjon.. Anonymkode: 09f14...d15 6
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #6 Skrevet 8. oktober 2018 har du navnet ditt i genseren? Anonymkode: 3e217...836 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #7 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg jobber i barnehage og vi merker mye av klærne våre, slik som barna gjør. Anonymkode: 07df1...05e
Lillevaffel Skrevet 8. oktober 2018 #8 Skrevet 8. oktober 2018 - Du, den genseren, jeg har sånn selv, men min har blitt borte, har du lik? Jeg har navn i min, hadde du giddi og bare sjekka? 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #9 Skrevet 8. oktober 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber i barnehage og vi merker mye av klærne våre, slik som barna gjør. Anonymkode: 07df1...05e Jeg merker også klærne mine og jobber i barnehage. Ofte er det stor opprydding til jul/sommer av klær og utstyr, og umerkede klær blir gitt til Frelsesarmeen eller noe sånt. Også veldig greit med navn på klær/sko siden mange kanskje har like klær, og vi deler jo en garderobe. I ditt tilfelle her kan det jo være hun tror det er hennes? Og dermed hun ikke sjekket om det står navn. Jeg vil tro at hvis hun bevisst har tatt den, så hadde hun ikke brukt den på jobben? Anonymkode: fff2f...21f 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå