AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Håret altså. Det står rett ut om jeg grer det. Hva funker på tykt hår? Jeg kan ikke vaske det om morgenen for det tar 3 timer å tørke det (bare 45 min med hårføner... ikke tid...). Når jeg våkner om morran er det sånn. Og nå har jeg gredd meg. Anonymkode: f7aea...b7a
Drakan Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Er håret litt tørt? Kanskje en kokosolje runde kunne mykne håret litt å gjøre det lettere Fint å gjøre en gang i måneden. Bra for hår og hodebunn.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 5 minutter siden, Drakan skrev: Er håret litt tørt? Kanskje en kokosolje runde kunne mykne håret litt å gjøre det lettere Fint å gjøre en gang i måneden. Bra for hår og hodebunn. Jeg vet det kan se litt tørt ut, men det er faktisk ikke særlig tørt. Det er bare stritt Tykke, stive hårstrå. Har prøvd oljer uteb hell. Anonymkode: f7aea...b7a
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg har likt hår. Setter det opp. Eller bruker rettetang, det finnes bredere rettetang så går det fortere Vasker det kun to ganger i uken. Anonymkode: 25abf...0ae
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #5 Skrevet 8. oktober 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har likt hår. Setter det opp. Eller bruker rettetang, det finnes bredere rettetang så går det fortere Vasker det kun to ganger i uken. Anonymkode: 25abf...0ae Hvor kjøper man bred rettetang? Kler best løst hår egentlig. Anonymkode: f7aea...b7a
Nerine_ Skrevet 8. oktober 2018 #6 Skrevet 8. oktober 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor kjøper man bred rettetang? Kler best løst hår egentlig. Anonymkode: f7aea...b7a Loreal steampod retter håret ganske kjapt.
Roci Skrevet 8. oktober 2018 #7 Skrevet 8. oktober 2018 De har tilbud på Steampod hos Blush akkurat nå, 40% avslag på normal pris.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #8 Skrevet 8. oktober 2018 Kerasilk behandling hos frisør vil nok hjelpe. Jeg har også tykke hårstrå som deg og synes olaplex hjemmebehandling fungerer best. Har ikke prøvd kerasilk selv, men ser andre har fått veldig gode resultater av det. Anonymkode: d5f3d...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå