AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Noen som vil dele sine historier om herbalife? Har begynt på det nå, gått på det ca 1 uke og må si jeg skjeiet ut i helgen 😂 og tilbake på startvekt! Jeg lurer også på om oppskrifter! Noen som har noen kreative oppskrifter med pulveret?^^ Jeg skal erstatte alle måltidene i dsg med shake og så 3 shaker hver dag istede for 2 erstattet frokost og brunsj med shake! Spiser middag sent for og ha litt tid med min kjære Jeg må ned 20 kg! Veier 80kg nå og er 159 høy Har barn på 8 mnd.. og sliter med og gå ned i vekt! Bruker psprøyte og vil ikke slutte på den Anonymkode: 32ae3...6c8
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Postet i feil forum? Bare ikke end opp med å verve deg som kjøper. Herbalife er wn pyramide som alle andre MLM selskaper. Anonymkode: 83e06...7e8 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 Livsstil over dyre unødvendige kurer. Endre små uvaner sakte og lev en livsstil du kan ha resten av livet. Shake vil gi deg et ekstremt kaloriunderskudd, kjapp nedgang og kroppen tror den sulter, gir deg ekstreme craves og du går dermed opp igjen mer enn du gikk ned. Herbalife er scam! Anonymkode: c3575...b0a 2
Yme Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 Man får bedre produkter, for mye mindre penger, i butikker og nettbutikker. 3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #5 Skrevet 8. oktober 2018 Pyramidespill og svindel. Samtlige jeg kjenner som har gått på herbalife opp til 3 år, har gått opp i vekt så fort de slutter med shakene. Hun ene har pådratt seg kredittgjeld på grunn av herbalife. Hjernevasket nå de til de grader. Var 90 kg da hun startet, idag er hun på 120 kg. Fordi hun sluttet på shakene på grunn av økonomi. Hun skulle bli tynn og rik av herbalife, men endte opp i gjeld. Kjenner ingen som har fått noe positivt utbytte av herbalife, ikke noe langvarig ihvertfall. De aller fleste hoppet av relativt raskt. Herbalife er for mentale svake mennesker som lett lar seg manipuleres. De har slike store eventer hvor de hyller hverandre og sprer budskapet videre. Hjernevasking og kult-mentalitet. Litt som Jonestown Massacre, bare uten drapene da vell og merke. God gammeldags "kalori inn og kalori ut" er mye bedre enn herbalife. Anonymkode: d84f8...dba 6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #6 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg går på Herbalife. Men spiser normalt, bortsett fra kvelds. Da drikker jeg shake. Drikker herbalife som mellommåltid, mellom lunsj og middag. Drikker vann med lift off, gir sååå mye energi til å leke med ettåringen min 😀 Har barer med sjokolade og peanøtt til kos. Skjærer en bar opp i biter. Oppskrift: blend melk og banan, bland pulver med cappucinosmak 😍 Ev. Kum melk og cappucinosmak med isbiter.🤩 Anonymkode: b79af...ba0
Snabeltann Skrevet 14. oktober 2018 #7 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg bruker herbalife i perioder som frokost. Gikk på det jevnlig før, for å gå opp i vekt. Jeg synes det som er bra med HL er at smaken er god. Blanda appelsinjuice og vaniljeshake og isbiter, eller melk og cappuccinoshake. Så liker jeg energi-teen deres. Vi startet som en gruppe, med trening og shake, mange gikk ned i vekt og begynte å trene, og jeg klarte mitt mål, å slutte å spise så mye godterier, begynne og trene og gå opp i muskelmasse/vekt. Klart å holdt meg der også i fem år, men bruker bare shaken av og til nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå