AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #1 Skrevet 8. oktober 2018 Hvilke trekk finner du attraktive hos andre, dine personlige preferanser? Jeg foreksempel synes det er penest med menn som har litt tykkere øyebryn som ser litt "sure" ut, altså flate... også en nese med veldig rett ned neserygg og fyldige lepper. finner det veldig pent, liker også litt "større" neser.. og brede skuldre helst.. også høye er viktig for meg. .liker også å påstå jeg liker gutter med mørkt hår, men har sett blonde gutter jeg liker utseende på også. Så tror ikke det har så mye å si enn dere? synes slik er interessant å se hva folk liker Anonymkode: 5c860...4e4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Utsidan ger insidan en chans Insidan ger utsidan sin glans Anonymkode: ca96a...311 4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 Genuin selvfølelse. Menn som står støtt i seg selv, ikke er konforme, og som blåser i hva andre synes, står for det han tror på og er snill. De er sjeldne, men jeg leter. Anonymkode: 2f681...85d
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 Ser han ut som Jason Momoa, så sier jeg meg fornøyd. Ikke bare er fyren et gudssyn, men han er en veldig lugn fyr som dyrker naturen og driver med medtitasjon. Litt sånn interessant assa. Om det ikke er nok, så smiler han med øynene også. Sukk Anonymkode: b351e...5ea
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #5 Skrevet 8. oktober 2018 Gode verdier. Han må vere ferdig med den "stereotypiske" guttegreia dei dreiv med på vgs. Menn med naken dame på veggen er så turn off. Anonymkode: dcb20...6bd 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #6 Skrevet 8. oktober 2018 Hun ikke er full av drama og finner på ting å krangle om hele tiden. Små føtter Lav høyde. Gjerne under 1.70. Ikke feit. Men finere med et par kilo for mye. Enn et par for lite. Kler seg sexy. Fint undertøy og gjerne kjoler og skjørt med strømper. Heller strømper enn herrebukser Ikke for store hengebryster. Bedre med små og faste enn lange u-landspupper Snill og god. Tar seg godt av meg. Ikke alt for prippen. Skal ikke gjøre seg dyrebar. Tør å ta innitiativ selv til sex Åpen sinn. Få sexpartnere og ikke ligget rundt Flink med barn Rompe! En himla sexy rompe! Pent feminint ansikt. Ikke masse sminke. Helst uten noe sam faker utseendet i det heletatt. Langt hår. Liten og nett kropp Godt humør og et smil. Ikke ei som overtenker alt og finner opp ting å bekymre seg over hele tiden. God i hodet. Ikke ei hyaterisk gal dame du aldri vet hvor du har. Leken i senga og tar innitiativ for å prøve nye ting. Legger gjerne litt i det med strømper og leketøy. Grei inntwet. Slik at hun er selvgående og ikke må leve på meg. Litt oppegående i hodet og samfunnsorientert. Slik at det får ann å ha en ok samtale. Ikke røyker og selvfølgelig ikke på tyngre narkotiske stoffer. Ei som respekterer deg for den du er. Ikke skal prøve å forme deg til en sofagris. Blir med på ting. Men lar deg også gjøre egne ting inniblandt. Passer på seg selv, og ikke lar vaginaen gro ned med fullt av kjønnshår. Grei hygiene. Tar avgjørelser selv. Ikke lar seg styre av veninner. Denne listen kunne vært mye lengre. Ingen fyller alle disse kriteriene. Men det er ting jeg synes kan være attraktivt hos kvinner. Heldgvis er det en oppramising av hun jeg er sammen med. Hun er bare så nydelig! Anonymkode: 23900...efd
Drakan Skrevet 8. oktober 2018 #7 Skrevet 8. oktober 2018 Noen som vet hvem de er. Folk som ikke vet hvem de er og som er feige, er ikke attraktiv. Det ekskluderer store deler av den Norske mannlige befolkning da du har mange som er for feig til å være seg selv. Når en fyr tør å gå i en kjole, da vet du at han ikke er redd for noe 😛 Langt hår er også et plus.
Skriblerinna Skrevet 8. oktober 2018 #8 Skrevet 8. oktober 2018 En som er i kontakt med følelsene sine, og som er empatisk og god. Han må helst også være kjapp i hodet og kunnskapsrik, slik at vi kan diskutere og snakke om forskjellige temaer på et nivå og i et tempo jeg liker. Han må ha humor. Slike menn blir vakre i mine øyne, nesten uansett hvordan de ser ut.
DominantHr Skrevet 8. oktober 2018 #9 Skrevet 8. oktober 2018 Lave, nette kvinner med høy inntekt og formue. Det vakreste jeg vet er synet av 1 mill. $.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå