AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Har ei på 6.5 år som ikke er så flink til å tørke seg etter å ha vært på do. Hun våknet for litt siden og kom inn til meg. Når jeg fikk tatt en titt så var det rimelig rødt der nede. Ble en hurtig dusj og smøring med barriere krem. Glad vi har høstferie. Er det noen som har tips til hvordan jeg skal få henne til å tørke seg godt nok? Jeg er ikke den som ønsker å følge henne på toalettet. Må nok følge med de neste dagene. Anonymkode: 51de7...f56
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Overgrep. Sjekk alle menn som har kontakt med datteren din og finn ut hvem det er. Anonymkode: a8a95...330
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 Kanskje forsøke våtservietter etter vanlig tørking? Anonymkode: 46dc3...43d 2
Sirinna Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overgrep. Sjekk alle menn som har kontakt med datteren din og finn ut hvem det er. Anonymkode: a8a95...330 Nå tuller du??? Ts, våtservietter etter å ha gjort nr 2. 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #5 Skrevet 7. oktober 2018 Hvilket dopapir bruker dere? Her i familien er vi to stykker som får ildrødt utslett av billig-dopapir, store sekker som idrettslag selger, first price osv. Disse er laga av resirkulert papir, og vet ikke om de er for grove, om det er limstoff eller hva for noe jævelskap jeg reagerer på, men noe er det. Holdt på å bli klin kokos selv, og prøvde å tørke _ennå_ nøyere, før jeg skjønte at gjorde jo bare vondt verre.... 😛 Lambi er eneste som kommer i hus her nå Anonymkode: e5d7d...794 4
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #6 Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, Sirinna said: Nå tuller du??? Ts, våtservietter etter å ha gjort nr 2. Barn som blir utsatt for overgrep velger ofte å ikke tørke seg nedentil etter dobesøk. Anonymkode: a8a95...330
Sirinna Skrevet 7. oktober 2018 #7 Skrevet 7. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Barn som blir utsatt for overgrep velger ofte å ikke tørke seg nedentil etter dobesøk. Anonymkode: a8a95...330 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #8 Skrevet 7. oktober 2018 2 minutter siden, Sirinna said: Vet du ikke dette? Anonymkode: a8a95...330
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #9 Skrevet 7. oktober 2018 Kjøp mykt papir, la det ligge fremme våtservietter hun kan bruke og lett tilgjengelig søppelbøtte. Innimellom kan hun jo vaske med klut og kanskje bruke sånn salve som babyer bruker mot sårhet en stund? Hørtes ikke godt ut å være sår stakkars.. Håper det blir bedre Anonymkode: 63aa3...2cb 1
HalldirV2 Skrevet 8. oktober 2018 #10 Skrevet 8. oktober 2018 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Overgrep. Sjekk alle menn som har kontakt med datteren din og finn ut hvem det er. Anonymkode: a8a95...330 Jeg undrer på hva slags person du er, du som sitter anonym bak et tastatur å slenger ut slike nedrige utsagn. Hvilke glede får du av det? Skammer du deg i ettertiden, eller tenker du i ditt stille sinn at dette er helt ok? Hva driver deg kjære AB, kan du ikke dele litt av tankegangen din med oss? 3
Gjest BearMama Skrevet 8. oktober 2018 #11 Skrevet 8. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Overgrep. Sjekk alle menn som har kontakt med datteren din og finn ut hvem det er. Anonymkode: a8a95...330 Psykisk ustabil! Oppsøk hjelp! 🤪
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #12 Skrevet 8. oktober 2018 Tusen takk for alle tilbakemeldingen:) (du som skrive om at hun kan blitt utsatt for overgrep, det har hun ikke) jenten min er ikke stor av vekst (hun er på høyde med ei som er 5år. Hun var litt bedre når hun sto opp i dag, jeg ble med inn på toalettrunden som hun bruker etter hun står opp for å se hvordan hun gjordet det. Hun var ikke i mot det, jeg fant ut at hun kneip igjen knærne, da hun tisset kom det overalt der nede. Jeg sa til henne at hun måtte holde knærne ut sånn at ikke det blir sårt. Etter på ble det vask og smøring, jeg snakket med ei venninne som har slitt med sin jente med det samme. Der fikk jeg tips om og kjøpe et barnedo sete med en høy kant foran, det fungerer på de. Jeg fikk handlet inn det for litt siden, når hun skulle på toalettet like før kl 11.45, Jeg forklarte henne at du trenger ikke å sitte på det sete om du ikke vill, men hun satte seg ned på det og tisset, ikke noen søl og føttene ble ikke klemt igjen, vi jublet. Jeg sa til henne at hun får prøve litt med det sete så får hun prøve uten. Håper det blir bra nå:) Anonymkode: 51de7...f56 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå