AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Jeg klarer ikke slutte være redd for at kjæresten egentlig skulle ønske det hadde fungert med eksen sin som han har barn med og det plager meg så uendelig at jeg tenker sånn! Får innimellom så utrolig vondt i magen. Det var hun som gjorde det slutt for 3 år siden og han sier jo at han ville det han også men det kan jo bare være tomme ord. Eksen min var utro med eksen sin så jeg er jo skadet av det også. Og jeg tenker at han kanskje skulle ønske det hadde fungert slik at han kunne vært med barnet 100%. Noen som har noen tanker/råd? Anonymkode: 75b07...68b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Hva for no dritt er det å samle på? En mann som ikke ønsker å gå videre er det jeg skjønner utifra det du skriver. Utro med eksen sier jo mye. Ikke rart du er redd og mistenksom. Det hadde jeg også vært. Hvis du orker å satse på han så bør du kanskje kommunisere med han? Si at det er vanskelig for deg og at du blir usikker på forholdet...... Anonymkode: c3eb0...4d2 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva for no dritt er det å samle på? En mann som ikke ønsker å gå videre er det jeg skjønner utifra det du skriver. Utro med eksen sier jo mye. Ikke rart du er redd og mistenksom. Det hadde jeg også vært. Hvis du orker å satse på han så bør du kanskje kommunisere med han? Si at det er vanskelig for deg og at du blir usikker på forholdet...... Anonymkode: c3eb0...4d2 eksen HENNES var utro med hans eks. ikke hennes nåværende kjæreste som var utro. Anonymkode: ebc75...dfa 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #4 Skrevet 8. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva for no dritt er det å samle på? En mann som ikke ønsker å gå videre er det jeg skjønner utifra det du skriver. Utro med eksen sier jo mye. Ikke rart du er redd og mistenksom. Det hadde jeg også vært. Hvis du orker å satse på han så bør du kanskje kommunisere med han? Si at det er vanskelig for deg og at du blir usikker på forholdet...... Anonymkode: c3eb0...4d2 Lese litt bedre før du svarer kanskje? Til TS. Snakk med kjæresten din om dette. Anonymkode: 47eed...d1e 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #5 Skrevet 8. oktober 2018 Jeg vet så utrolig godt hvordan du har det! Har kjent på den følelsen så utrolig mange ganger - at han innerst inne skulle ønske han fortsatt hadde hatt den fine kjernefamilien med to barn og rekkehus og stasjonsvogn. Den kan fortsatt dukke opp en sjelden, sjelden gang, men ikke like sterkt, og det varer ikke like lenge! Nå skal vi jo ha barn og gifte oss 🙂 Men du må snakke med han om det. Innrøm egen urimelighet, men forklar han igjen og igjen hvor vondt det faktisk føles. Han får nok ikke gjort så mye med hva du føler om det, men det store trollet blir mindre og mindre hver gang det prates om 🙂 Lykke til! ❤️ Anonymkode: db95f...cf3 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #6 Skrevet 8. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg vet så utrolig godt hvordan du har det! Har kjent på den følelsen så utrolig mange ganger - at han innerst inne skulle ønske han fortsatt hadde hatt den fine kjernefamilien med to barn og rekkehus og stasjonsvogn. Den kan fortsatt dukke opp en sjelden, sjelden gang, men ikke like sterkt, og det varer ikke like lenge! Nå skal vi jo ha barn og gifte oss 🙂 Men du må snakke med han om det. Innrøm egen urimelighet, men forklar han igjen og igjen hvor vondt det faktisk føles. Han får nok ikke gjort så mye med hva du føler om det, men det store trollet blir mindre og mindre hver gang det prates om 🙂 Lykke til! ❤️ Anonymkode: db95f...cf3 Åh tusen takk💖 Anonymkode: 75b07...68b
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #7 Skrevet 8. oktober 2018 Antakelig har du rett. Han skulle nok ønske det. Men so what? Livet er slik at ingen får alt de ønsker seg. Antakelig burde du vente med å få barn og gifte deg med denne mannen til han har akseptert at slik er det og er klar for å gå videre. Anonymkode: 0c77b...44f 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #8 Skrevet 8. oktober 2018 Hva sier magefølelsen din? Den har ofte rett. Ikke redselen, men om du prøver å se bort i fra angsten så vil du nok ha en magefølelse utover det ? Min mann kom rett ut av et langt forhold med sin eks før han ble sammen med meg og selv om det er ubehagelig så vet jeg at han aldri kunne tenke seg tilbake. Nå var det han så slo opp der da, men jeg tror magefølelsen vil fortelle oss mye uansett. og hadde han elsket henne hadde han vel prøvd å få henne tilbake på et tidspunkt? Anonymkode: 88358...af4
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #9 Skrevet 8. oktober 2018 Så lenge du ikke har noen konkret grunn til å frykte at han vil tilbake, så må du nesten bare legge det bak deg. Så lenge han viser med ord og handling at han elsker deg, og ikke viser tegn til å savne eksen, så må du stole på det. Kjærligheten handler ofte om å ta en sjanse og håpe på det beste, selv om vi aldri har garantier. Jeg er selv skilt, og selv om jeg var knust den gangen det ble slutt (han ville ut), så har jeg kommet over det og lengter ikke tilbake til eksen. Årene går, man har gått inn på en ny sti, og kan ikke se for seg å gå tilbake. Tanken på å gå tilbake er antagelig like umulig som det er for deg å gå tilbake til dine ekser, selv om du ikke har barn - det er fortid, det er borte. Jeg kan iblant kjenne på sårheten over at jeg ikke klarte å beholde en kjernefamilie for mine barn, at jeg ikke fikk det til, og endte opp som skilt. At barna mine må reise mellom meg og faren, 50/50-samvær. Men sårheten handler om barna og knuste illusjoner, ikke om eksen. Han vil jeg ikke ha tilbake. Jeg elsker min nåværende kjæreste og han danker ut eksen på alle viktige områder. Anonymkode: 432a6...27b 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #10 Skrevet 8. oktober 2018 Skjønner ikke hvorfor dere umodne jenter blir med menn med barn fra før. Du kommer til å ødelegge forholdet ditt med sjalusi og det er ikke rettferdig overfor partneren at du er såpass utrygg på forholdet at det går utover den mentale helsen din. Anbefaler at enten koser du deg med en mann som har en eks og slutte med den selv destruksjonen eller finne en uten barn (og eks) fra før. Anonymkode: 8cd4e...d08 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #11 Skrevet 8. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvorfor dere umodne jenter blir med menn med barn fra før. Du kommer til å ødelegge forholdet ditt med sjalusi og det er ikke rettferdig overfor partneren at du er såpass utrygg på forholdet at det går utover den mentale helsen din. Anbefaler at enten koser du deg med en mann som har en eks og slutte med den selv destruksjonen eller finne en uten barn (og eks) fra før. Anonymkode: 8cd4e...d08 Det er sjelden mannfolk går rundt med skilt rundt halsen som viser om de var barn fra før eller ikke. Uansett styrer man ikke selv hvem man faller for. Er det sterke følelser inne i bildet vil man gjøre alt man kan for å få ting til å fungere, og man vet aldri hvordan man faktisk reagerer når ting roer seg og hverdagen og barnemødre blir mer fremtredende. Jeg skulle aldri bli sammen med noen med barn fra før. Men her sitter jeg med to bonusbarn. 😁 Anonymkode: db95f...cf3
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #12 Skrevet 8. oktober 2018 Hvorfor ble du sammen med en som har barn fra før? Du er ung?? Det finnes massevis av flotte mannfolk i 20-30 års alderen som ikke har barn! Og hvis det er mulig, så prøv å unngå gutter som har ekser. Selv har jeg funnet en flott mann som er jomfru!! Det er egentlig ganske sjeldent, men det handler om å ikke kaste seg over den første og beste, let til du finner en som passer deg 100%. Han du har nå er dessverre ikke den rette, for hadde han vært det så hadde magefølelsen din vært god og da hadde du ikke skrevet det innlegget her. Dere er en god match på flere måter, men dere er på forskjellige steder i livet og når det gjelder kjærlighet så vil du møte en ny. Anonymkode: d129d...8e4 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #13 Skrevet 9. oktober 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva sier magefølelsen din? Den har ofte rett. Ikke redselen, men om du prøver å se bort i fra angsten så vil du nok ha en magefølelse utover det ? Min mann kom rett ut av et langt forhold med sin eks før han ble sammen med meg og selv om det er ubehagelig så vet jeg at han aldri kunne tenke seg tilbake. Nå var det han så slo opp der da, men jeg tror magefølelsen vil fortelle oss mye uansett. og hadde han elsket henne hadde han vel prøvd å få henne tilbake på et tidspunkt? Anonymkode: 88358...af4 Jeg klarer ikke skille på hva som er magefølelse og hva som er frykt. Han sier jo til meg at han aaaaldri noen sinne ville gått tilbake til henne og at jeg er så mye bedre kjæreste. Jeg vet jo at jeg må stole på han egentlig. Men han har fortsatt familie bilder av dem hjemme (bortgjemt da) og andre småting som gjør at jeg blir så redd. F.eks så snapper og ringer de hverandre hver eneste dag. Anonymkode: 75b07...68b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #14 Skrevet 9. oktober 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er sjelden mannfolk går rundt med skilt rundt halsen som viser om de var barn fra før eller ikke. Uansett styrer man ikke selv hvem man faller for. Er det sterke følelser inne i bildet vil man gjøre alt man kan for å få ting til å fungere, og man vet aldri hvordan man faktisk reagerer når ting roer seg og hverdagen og barnemødre blir mer fremtredende. Jeg skulle aldri bli sammen med noen med barn fra før. Men her sitter jeg med to bonusbarn. 😁 Anonymkode: db95f...cf3 Veldig sant! Anonymkode: 75b07...68b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #15 Skrevet 9. oktober 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Så lenge du ikke har noen konkret grunn til å frykte at han vil tilbake, så må du nesten bare legge det bak deg. Så lenge han viser med ord og handling at han elsker deg, og ikke viser tegn til å savne eksen, så må du stole på det. Kjærligheten handler ofte om å ta en sjanse og håpe på det beste, selv om vi aldri har garantier. Jeg er selv skilt, og selv om jeg var knust den gangen det ble slutt (han ville ut), så har jeg kommet over det og lengter ikke tilbake til eksen. Årene går, man har gått inn på en ny sti, og kan ikke se for seg å gå tilbake. Tanken på å gå tilbake er antagelig like umulig som det er for deg å gå tilbake til dine ekser, selv om du ikke har barn - det er fortid, det er borte. Jeg kan iblant kjenne på sårheten over at jeg ikke klarte å beholde en kjernefamilie for mine barn, at jeg ikke fikk det til, og endte opp som skilt. At barna mine må reise mellom meg og faren, 50/50-samvær. Men sårheten handler om barna og knuste illusjoner, ikke om eksen. Han vil jeg ikke ha tilbake. Jeg elsker min nåværende kjæreste og han danker ut eksen på alle viktige områder. Anonymkode: 432a6...27b Fint skrevet😊 Anonymkode: 75b07...68b
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #16 Skrevet 9. oktober 2018 17 hours ago, AnonymBruker said: Det er sjelden mannfolk går rundt med skilt rundt halsen som viser om de var barn fra før eller ikke. Uansett styrer man ikke selv hvem man faller for. Er det sterke følelser inne i bildet vil man gjøre alt man kan for å få ting til å fungere, og man vet aldri hvordan man faktisk reagerer når ting roer seg og hverdagen og barnemødre blir mer fremtredende. Jeg skulle aldri bli sammen med noen med barn fra før. Men her sitter jeg med to bonusbarn. 😁 Anonymkode: db95f...cf3 Seriøs? I løpet av de første gangene folk prater etter de har møtet regner jeg med at folk snakker om sine egne barn. Eller tror du at de gjemme det før om et par år og du er forelsket? TS er klart ikke moden nok å bli sammen med menn med eks kjærester, spesielt de som har barn fra før. Anonymkode: 8cd4e...d08 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2018 #17 Skrevet 9. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Seriøs? I løpet av de første gangene folk prater etter de har møtet regner jeg med at folk snakker om sine egne barn. Eller tror du at de gjemme det før om et par år og du er forelsket? TS er klart ikke moden nok å bli sammen med menn med eks kjærester, spesielt de som har barn fra før. Anonymkode: 8cd4e...d08 Hva vet du om jeg er moden nok eller ikke? Dette handler ikke om barnet. Men at jeg er usikker på eksen. Eksen min var utro med sin eks så det satt en støkk i meg. Ikke snakk om noe du ikke vet noe om. Anonymkode: 75b07...68b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå