Gå til innhold

Naboene knuller høylytt

Fremhevede innlegg

Gjest Alterego666
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig her. Dette handler ikke om mitt sexliv eller denne mannens preferanser i senga. Det går faktisk an å ta hensyn til sine naboer! Jeg spiller da for faen ikke musikk til langt på natt feks når jeg vet de oppe har små barn. 

Anonymkode: 0b4e0...95d

Skulle bare mangle, det finnes hodetelefoner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sett på låta "Lion sleeps tonight" på full guffe !! :) 

Skrevet
4 timer siden, Alterego666 skrev:

Skulle bare mangle, det finnes hodetelefoner.

Det finnes munnbind og gaffatape også. 

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes munnbind og gaffatape også. 

Det er et alternativ hvis du vil ende i fengsel og/eller generelt være et råttent menneske.

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Resignert. Det ble slik da jeg ble skilt. Antallet... Skjer kun da jeg slapper av og får ting i mitt eget tempo. Må føle meg trygg og at mannen viser mye omsorg og omtanke utenfor senga. Spandable menn som har meg i fokus. Passer på at jeg ikke fryser, lager mat og varter opp. Det er ryddig og rent hos de, og vi ler mye og har gode samtaler. 

I senga er også mitt velbehag viktigst, og jeg er stolt av kroppen min. Ved å fokusere på kjemien med mennene, så blir opplevelsen helt vanvittig. De beste opplevelsene er når de vil ligge tett etterpå. At jeg bare trenger å smile, eller at de kjenner lukten av meg, så er vi i gang. 

Tro meg - for noen av dere, er jeg bare ei halvfeit gammal kjerring. For andre, er jeg vakker og frodig. 

Poenget mitt er at man må være glad i seg selv, og finne noen som tiltrekkes av akkurat ditt utseende og personlighet. Kle seg etter kroppen sin og like seg selv. 

Slapp av damer, og lag lyd hvis dere vil. 

Anonymkode: 33b10...fcb

Jeg får også ekstra digge orgasmer av dette.

Anonymkode: f1bc7...8ea

• Liker 1
Skrevet

Nabogutten stønner så utrolig fælt å høyt når han har sex eller onanerer, holder på i timer og har ofte mer enn 10 orgasmer på en natt🤔

Anonymkode: 9a07e...451

Skrevet
On 10/9/2018 at 7:41 AM, AnonymBruker said:

@Resignert. Det ble slik da jeg ble skilt. Antallet... Skjer kun da jeg slapper av og får ting i mitt eget tempo. Må føle meg trygg og at mannen viser mye omsorg og omtanke utenfor senga. Spandable menn som har meg i fokus. Passer på at jeg ikke fryser, lager mat og varter opp. Det er ryddig og rent hos de, og vi ler mye og har gode samtaler. 

I senga er også mitt velbehag viktigst, og jeg er stolt av kroppen min. Ved å fokusere på kjemien med mennene, så blir opplevelsen helt vanvittig. De beste opplevelsene er når de vil ligge tett etterpå. At jeg bare trenger å smile, eller at de kjenner lukten av meg, så er vi i gang. 

Tro meg - for noen av dere, er jeg bare ei halvfeit gammal kjerring. For andre, er jeg vakker og frodig. 

Poenget mitt er at man må være glad i seg selv, og finne noen som tiltrekkes av akkurat ditt utseende og personlighet. Kle seg etter kroppen sin og like seg selv. 

Slapp av damer, og lag lyd hvis dere vil. 

Anonymkode: 33b10...fcb

Du høres ekstremt ego ut. Hva er det du bidrar med da siden din nytelse er det viktigste samt at han må servere deg mat og varte opp?

Anonymkode: 29bb6...602

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...