Gå til innhold

Naboene knuller høylytt

Fremhevede innlegg

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så sjalu. :fnise:

Anonymkode: b2df4...554

Nei, ekkelt.  En del synes at sex er motbydelig og det føles ut som de forurenser og skitner til rommet når de holder på slik.

Anonymkode: 2d722...cda

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ekkelt.  En del synes at sex er motbydelig og det føles ut som de forurenser og skitner til rommet når de holder på slik.

Anonymkode: 2d722...cda

Dette er da vitterlig ens eget problem. 

Anonymkode: 45d68...34d

• Liker 8
Skrevet

Skjønner deg godt, ts! 

Anonymkode: cbadf...d7c

• Liker 2
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er da i sitt eget hjem og ikke noe galt i å ha seg vel. 

Anonymkode: 364b6...9c3

Neida, selvfølgelig ikke. Men bor man vegg i vegg (gulv/tak), så må man ta visse hensyn. Også når det gjelder sexlivet, er ikke verre med det. 

Anonymkode: af573...60e

• Liker 13
Skrevet

Jeg er nabo til en leilighet som leies ut via airbnb. Den er populær, med nye mennesker stadig vekk. Og når folk er på ferie, har de tydeligvis sex …. 

Leiligheten ligger slik til at soverommet har vindu kun et par meter fra mitt soveromsvindu. Og om vinduene er åpne, kan man nærmest høre hva som sies.

Jeg overdriver ikke om jeg sier at det i alle fall 3-4 ganger i måneden (i sommer annenhverdag i snitt) er sexlyder, både dag og natt. Jeg unner alle deilig sex, det hender faktisk selv at jeg har sorten, men det å høre på andre vorspiel, dirtytalk, knull meg hardt, sitt oppå meg, sug meg, å så deilig, stønning, grynting osv, er litt slitsomt …. I ett av tilfelle var det trolig 3 som hadde seg, og de holdt på nærmest hele natta. To gutter drev på en hel dag i sommer med leketøy osv, og nå i helgen var det tydeligvis en ganske ung jente nordfra som ble tatt bak ("forsiktig, mer glidekrem, prøv litt mer med fingrene, la meg styre, det gjør litt vondt men fortsett, det er det beste jeg har kjent"). I går kveld sendte jeg derfor en hyggelig epost til utleier og ba om at han vurderer utleien. Det er faktisk ikke beboelig her slik det er nå.

Anonymkode: 251cd...98a

• Liker 9
Skrevet

Mange sjalu mennesker i denne tråden, ros de heller for å ha et funksjonelt sexliv. Sex er så tilknyttet skam og mennesker som dere er de som hjelper å holde det skambelagt. Dere gjør meg flau.

Anonymkode: 72a51...3df

• Liker 3
Skrevet

Relatert bilde

Anonymkode: 3292c...d7b

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange sjalu mennesker i denne tråden, ros de heller for å ha et funksjonelt sexliv. Sex er så tilknyttet skam og mennesker som dere er de som hjelper å holde det skambelagt. Dere gjør meg flau.

Det må da være mulig å ha et funksjonelt sexliv uten at naboene lurer på om det er husbråk på gang 😂

Anonymkode: 78d9d...6bb

• Liker 13
Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke jeg skrevet i denne tråden før nå. Men jeg mener folk har krav på at det er rolig i huset. Om naboer spiller høy musikk, knuller høylytt, krangler eller slåss er egentlig ett fett for meg, og like uaktuelt hvis det gjør at jeg ikke får sove.

Men sant å si er det mange rare lyder folk som har sex kan lage, nesten på grensen til det komiske. En gang hørte jeg en jente som nærmest bjeffet. Det gjorde at jeg fikk latterkrampe framfor å få sove.

Endret av isw
  • Liker 8
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Anonymkode: 0b4e0...95d

Da er det heldigvis ikke meg du snakker om:ler:

Anonymkode: 296fd...1d2

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jegmener TS bør unne naboen at deres kjærlighet har et kraftfullt fysisk uttrykk.

Mange går hele livet og lengter etter dette.

Skrevet

I går trodde jeg nabodama enten hadde mistet noen i dødsfall eller ble banket opp, hu HYLTE og skrek, skulle til å ringe politie før jeg hørte nabomannen stønne i tidenes brøl, og hu ropte «Gud» 😬 føles så invaderende og merkelig ut. Men vet naboer har hørt meg også, så kan ikke være en hykler å klage. 

Anonymkode: 4b87a...c65

Skrevet

Problem: Uønsket lyd.
Løsning: Ørepropper.

Vil man ikke bruke ørepropper, vel så er det fordi den lyden ikke er uønsket.

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bor dessverre i sokkel og hører stønningen gjennom taket. Tror jeg bare flytter snart😵😵 

Grøss, da hadde jeg heller bodd i telt i skogen.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har ikke noe med sjalusi å gjøre. Det har noe med normal menneskelig fornuft. Du kan ikke bo i blokk vettu om du skal knulle høylytt - dama skriker " du har så stor PIKKKKK" og karen STØNNNNER  MMMMM"- å Frida på 5 sitter  hakeslepp i leiligheten under og i leiligheten ved siden av prøver en barnefamilie å spise middag. Hvor ego og motbydelig går det an å være lissom??

• Liker 11
Skrevet

Kommer litt ann på hvordan de som har sex ser ut og hvordan de er, om jeg vemmes av sexlydene eller blir inspirert😂

Anonymkode: 4906b...378

Skrevet

Naboene i studentblokka jeg bodde i holdt på som kaniner. Soverommene var vegg i vegg. Det de ikke visste var at selv om de bodde i 3 etasje var det fult mulig å se inn vinduene fra veien (vindu over hele veggen) også. Fikk en venninne på besøk som var helt i sjokk når hun kom opp til leiligheten min. Da hadde hun nemlig sett dem splitter naken, hun på topp, gjennom vinduet fra veien. Det var gammelt nytt for meg. 

Dette var i Volda. Trekk for gardinene i det minste ;) 

Anonymkode: 4090c...f65

• Liker 3
Skrevet

Min erfaring med sånn nabostøy er at de som holder på, ikke har noe god sex så derfor må de overkompensere med hyl og skrik. Eksempler:

Naboer 1. Bakgrunnslyd er dunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunkdunk(type Duracell-kanin-tempo),

Han: "Det er godt ja?det er godt ja?det er godt ja? det er godt ja?" Hun: "jaada..."

Naboer 2. Bakgrunnslyd: frenetisk BANGBANGBANGBANGBANGBANGBANG(man tenker "hvem f...er det som snekrer klokka to om natta!?") deretter brøl, raut, grynt og stønn fra fyren, høres ut som en dyrehage når han kommer, dama kommer med noen halvhjertede "åå", så åpenbart faking. Sånn er det hver gang de holder på, eneste pluss er at det bare varer i tre minutter.

For all del: Ha sex, men gidder dere å ha littegrann stil? De greiene der tilsvarer å måtte se på noen som slafser og eter med kjeften på vidt gap sånn at maten ramler ut. Æsj.

Anonymkode: ad10c...7ee

• Liker 3
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bor dessverre i sokkel og hører stønningen gjennom taket. Tror jeg bare flytter snart😵😵 

Kjøpt dem ball gags og yogamatte?

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er da vitterlig ens eget problem. 

Anonymkode: 45d68...34d

Det er det faktisk ikke. Bor en tett på andre mennesker så er en pliktig til å ta hensyn. Det er ikke alle som setter pris på høre deg ha sex med kjæresten. Det er faktisk veldig ekkelt. Gjør naboene dine en stor tjeneste og demp stemmen. Neste gang jeg hører naboen ha høylytt sex, ringer jeg politet av pur faen. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så sjalu. :fnise:

Anonymkode: b2df4...554

Sjalu? Hva er det som feiler enkelte folk? Åååååja, jeg blir sååååå sjalu når jeg hører at naboen har sex. Virkelig en god grunn til å bli sjalu :sprettoy:

Anonymkode: d377c...3a2

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...