Ayesh Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 (endret) Hei jeg skal vaske en jakke. Tenker å vaske den på fin vask. Det står at den skal tas ut sv tørketrommelen hvert 15.minutt for å riste den. Jeg er ikke så veldig godt kjent med tørketrommelen min heller. Kan jeg åpne den etter 15.minutt selvom den ikke har stoppet selv? Jeg legger ved bilde av tørketrommelen. Kan noen fortelle meg hvordan jeg tar den på laveste varme? Og hvorfor står det at vaskeballene må være hvite? Kan jeg ikke bruke andre farger? Endret 7. oktober 2018 av Ayesh
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Du kan fint åpne trommelen underveis selv om den ikke er ferdig. For å sette på lav temperatur på trommelen trykker du inn knappen det står "skåne" på. (Har ikke du spurt om akkurat dette før i forbindelse med puter e.l., eller var det noen andre med maken maskin?) Velg et program det står "ekstra tørt" på, siden det er viktig å få ut all fuktighet for at duna ikke skal klumpe seg. Grunnen til at de spesifiserer hvite tennisballer er for å unngå at fargede tennisballer av dårlig kvalitet skal farge av på tøyet. Om du er sikker på at tennisballene ikke farger av når de blir våte og varme kan du fint bruke tennisballer i annen farge. Anonymkode: 736f2...662 2
Ayesh Skrevet 8. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du kan fint åpne trommelen underveis selv om den ikke er ferdig. For å sette på lav temperatur på trommelen trykker du inn knappen det står "skåne" på. (Har ikke du spurt om akkurat dette før i forbindelse med puter e.l., eller var det noen andre med maken maskin?) Velg et program det står "ekstra tørt" på, siden det er viktig å få ut all fuktighet for at duna ikke skal klumpe seg. Grunnen til at de spesifiserer hvite tennisballer er for å unngå at fargede tennisballer av dårlig kvalitet skal farge av på tøyet. Om du er sikker på at tennisballene ikke farger av når de blir våte og varme kan du fint bruke tennisballer i annen farge. Anonymkode: 736f2...662 Takk for at du svarte 🙂 Hvor mye sentrifugehastighet på maskinen skal jeg velge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå