AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Del Skrevet 7. oktober 2018 Til bedside crib. Hørte at skumgummimadrass er bra, at en større kan skjæres til. Men hvor kjøpe? Navn/merke? Tenkte egentlig å kjøpe aerosleep, men tror vi venter til barnet skal begynne å ligge i sprinkelseng. Overmadrass lurer jeg også på hvor vi blr kjøpe. Anonymkode: 299c1...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Del Skrevet 7. oktober 2018 Jeg kjøpte på barnas hus på Alna. Ellers hadde flere nettbutikker inne. Anonymkode: 5be4c...448 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Del Skrevet 8. oktober 2018 Til Bed side crib kjøpte jeg 40x90 madrass på barnas hus.. Prøvde meg på å skjære til en skumgummimadrass, men det ble ikke så bra. Anonymkode: 1d1d5...a0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #4 Del Skrevet 8. oktober 2018 Til hvilken bedsidecrib? Jeg kjøpte en som puster fra babydan, men den passer kanskje bare babydan sin bedside crib? Anonymkode: f885d...d5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #5 Del Skrevet 8. oktober 2018 Hva skal du ed overmadrass? Vi kjøper vår til bedside crib på babyanden. Har salg på den nå Anonymkode: 8afee...f9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #6 Del Skrevet 8. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal du ed overmadrass? Vi kjøper vår til bedside crib på babyanden. Har salg på den nå Anonymkode: 8afee...f9f Jeg mente madrassbeskytter. Takk for tips om babybanden! Anonymkode: 299c1...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #7 Del Skrevet 8. oktober 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Til hvilken bedsidecrib? Jeg kjøpte en som puster fra babydan, men den passer kanskje bare babydan sin bedside crib? Anonymkode: f885d...d5a Troll heter merket. Babydan er litt mindre tror jeg. Anonymkode: 299c1...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #8 Del Skrevet 8. oktober 2018 Har noen av dere erfaring med en av disse? https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/sengetilbehor/madrasser/kaxholmen-helsemadrass-40x90 og https://www.jollyroom.no/barnerommet/barnesenger-tilbehor/sengetilbehor/madrasser/ng-baby-madrass-vugge-40-x-89-x-5-cm?gclid=EAIaIQobChMIlvPc0Kv33QIVidKyCh3JPgrREAQYAiABEgKU9PD_BwE Den som kan spyles virker kjekk, men det gjør helsemadrassen og. Anonymkode: 299c1...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå