AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Tror jeg folk hadde fått sjokk. Jeg tror kanskje at sinne, depresjon og opphengthet i alt som er dårlig er noe vi har begynt å trenge. Det har blitt en del av oss. Jeg tror vi hadde lurt litt på hva som hadde skjedd, dersom den deprimerte bare plutselig var hoppende glad osv. Hva skulle da hobbypsykologene vært gode for? Hvis naverne plutselig gjorde lynkarriere? da hadde ikke de "høyere" hatt noen å se ned på. Anonymkode: a82bd...252 1
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #2 Skrevet 8. oktober 2018 Da hadde de funnet noe annet å klage på. Anonymkode: 17e6f...e46 2
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2018 #3 Skrevet 8. oktober 2018 Det er ikke noe nytt fenomen at mange mennesker bygger sin selvfølelse på å se ned på andre. En ussel form for selvhevdelse er det. Når de ser ned på andre, framstår de automatisk som mye bedre ihvertfall i egne øyne. Så lenge det finnes misfornøyde mennesker uten vilje til å forbedre det de er misfornøyd med, vil de alltid lete etter noen å se ned på og gjerne gi skylden for at de selv er så misfornøyde. Anonymkode: a6780...a9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå