Søta Skrevet 19. mars 2005 #1 Skrevet 19. mars 2005 Nå har jeg leta byen rundt etter konvolutter... fant ingen som passet - så det må jeg lage selv... Så nå må teksten i invitasjonen være enkel og grei - gjerne en som allerede er skrevet. Møter noen i mora som jeg gjerne skulle gitt invitasjonene til.. Noen som vet hvor jeg kan finne noen tekster? evt har noen egne??? Trenger jelp fort!!!!
Gjest sweetpea-ikke pålogget Skrevet 19. mars 2005 #2 Skrevet 19. mars 2005 Hei!! Tror du finner en del tips til tekster på www.bryllupsbutikken.no Står i alle fall tekster i katalogen vi fikk derifra!! Lykke til!
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 19. mars 2005 #3 Skrevet 19. mars 2005 Det var en tråd om dette for litt siden. Der vil du sikkert også finne litt tips.
Martha Stewart Skrevet 19. mars 2005 #4 Skrevet 19. mars 2005 Slik blir teksten i våre invitasjoner: KJÆRE OLA OG KARI VI HAR GLEDEN AV Å INVITERE TIL VIELSEN MELLOM THE BRIDE OG THE GROOM I XXX KIRKE LØRDAG 25. JUNI 2005 KLOKKEN 16.15 MED PÅFØLGENDE MIDDAG PÅ RESTAURANT XXX KLOKKEN 18.00 ANTREKK: MØRK DRESS/BUNAD Så kunne vi hatt med S.U. (dvs. svar utbedes) innen en viss dato, men det droppet vi siden det bare er aller nærmeste familie som kommer.
Søta Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2005 det var en fin og enkel tekst! takk skal du ha - noe alla det bruker vi også ja!!! Men - alle skal ikke inviteres i vielsen - hvordan skriver vi det da? kutter jeg bare info om vielsen synes dere??? (skal vie oss i hagen til svigers.. er ikke stor nok for alle gjestene, dessutten ønske rvi noe mer personlig og "intimt".. alle trenger ikke å se på oss synes vi nå da...)
anyvold Skrevet 19. mars 2005 #6 Skrevet 19. mars 2005 Her er våre middags-invitasjoner: http://external-beauty.com/invitasjoninni.JPG På kaffeinvitasjonene står det: Vi har den glede å invitere …………………………………… til bryllupskaffe lørdag den 28. mai 2005 i Frogner Grendehus kl. 19.00 Vielsen finner sted i Skedsmo kirke kl 13.00 Stor klem fra Anneline og Frode Og så samme SU. P.S Please respekter vårt privatliv...
Søta Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2005 Ja den likte jeg ennå bedre.. noe i mot at vi kopierer?? Men selvfølgelig skal vi bytte navn... 8)
Søta Skrevet 19. mars 2005 Forfatter #8 Skrevet 19. mars 2005 med noen endringer - det er foreldrene våre som inviterer...
anyvold Skrevet 19. mars 2005 #9 Skrevet 19. mars 2005 Hehe.. vær så god! Jeg fikk inspirasjonen fra diverse tekstsider så den er ikke "min"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå