AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Har lyst på en jobb, og vet jeg sliter med helsa. Nav vil at jeg skal bli uføretrygda, så jeg lurer på... hva slags jobber egner seg godt for noen som sliter? Er det noen jobber som funker godt om man sliter med angst, traumer, osv? Har ikke lyst å være aap, og har ikke lyst å bli uføretrygda . Føler meg bedre, men vet ikke hvor stressende arbeid jeg kan utføre. Har lyst å prøve å finne en job. Anonymkode: e305e...9d3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Tenker på det samme men når jeg ser på cv’n så ser jeg at jeg har forsøkt det meste. Har fått tips om å ta lappen på lastebil pluss kurs i arbeid langs vei, det er en del greie jobber å få da. Desverre har jeg ikke råd til det og mere lån er uaktuelt. Anonymkode: 0a837...3b0
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tenker på det samme men når jeg ser på cv’n så ser jeg at jeg har forsøkt det meste. Har fått tips om å ta lappen på lastebil pluss kurs i arbeid langs vei, det er en del greie jobber å få da. Desverre har jeg ikke råd til det og mere lån er uaktuelt. Anonymkode: 0a837...3b0 Kjipt. Vurdert lastebil selv, man slipper liksom folk på veien. Men koster jo en del for lappen 😕 Har hørt nav kan hjelpe med lastebil lappen om man er garantert jobb et sted. Anonymkode: e305e...9d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå