Gå til innhold

Har du noen gang hatt sex i fylla ?

Gjest Anonym Bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym Bruker

Har du noen gang tatt iniativet til sex i fylla ,og hvordan opplevde du det ?  Føler du at tærskelen og hemningene  for å ta iniativet til  sex synker i takt med alkoholinntaket ?

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har tatt inititativ til sex på fylla ett par ganger. Jeg var like så veldig full. Jeg får mindre lyst på fyllasex jo fullere jeg er. Helt greie opplevelser, ikke noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ofte... Men kun med fast partner. Men så syns jeg det er like lett å ta initiativ til sex i edru tilstand da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det! Har bare hatt bra opplevelser med fyllesex, både sammen med en kjæreste eller en tilfeldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye ons på fylla som singel. Blir veldig frigjort i fylla og gjør ting jeg ellers ikke gjør som edru😵 Er i forhold nå, digg å ha sex etter noen glass vin! 

Anonymkode: 51fa6...086

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I perioder har jeg hatt endel ONS i fylla, mitt siste "ons" hittil møtte jeg for 2 år siden og endte opp som FF, så etter det har det stortsett blitt edru sex, i grunnen like frigjort i edru tilstand som full så det spiller liten rolle. Men hatt flere dårlige fylleknull. 

Anonymkode: 7e2fb...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har vel egentlig aldri vært ordentlig full, heller. Se, det hadde du ikke trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg, men ikke med tilfeldige typer, ons har aldri vært min greie. (Nei, det er absolutt ikke noe galt med det, det er bare ikke noe for meg) 

men jeg har jo hatt faste jeg har hatt sex med, og kjærester. Men det er ingen forskjell på å være full eller edru, når det kommer til å ta initiativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har jeg. En like dårlig opplevelse hver gang. Fulle menn er ubrukelige til sex. Kjæresten min er en veldig god elsker. Men er han full blir det bare rør.

Anonymkode: 714d9...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.10.2018 den 23.30, Jolene skrev:

Klart det! Har bare hatt bra opplevelser med fyllesex, både sammen med en kjæreste eller en tilfeldig.

Så du knuller rundt?

Anonymkode: 9497e...2f4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du knuller rundt?

Nei, ikke nå. Før derimot  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du knuller rundt?

Fritt land vet du😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og eksen prøvde i fylla en gang, men vi fikk det ikke helt til, så vi ble enige om å heller vente til dagen etter. 

SPOILER: Dagen etter var vi for fyllesjuke..... :P 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

I fylla blir alt bare tull, også sex, men litt promille er noe helt annet. Blir ekstremt kåt med litt promille, sexen blir best da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det alt for mye og alt for full.

Nå har jeg ikke sex i fylla. Har så god sex i edru tilstand at jeg ikke gidder fyllesex. Dessuten er jeg klar til å legge meg alt før byen stenger.

Satan, jeg har blitt gammal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...