Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et veldig elsk/hat-forhold til høsten og vinteren. Jeg syns det er deilig å være ute i friskt vær, og det er koselig å være inne. Jeg er generelt en person som romantiserer og elsker å kose meg. Likevel merker jeg at høstmørket (særlig her i nord) begynner å ta på. Jeg er en relativt ensom student som ikke er oppvokst i nord, og dermed ikke vant med mørketiden her. Fordi jeg er en god del alene så prøver jeg å kose meg mest mulig, og særlig nå om høsten er det fint å ta et glass vin, en kopp te eller kakao, høre på podcast/lydbok og sitte inne i dempet belysning og se ut. 

Hva gjør dere for å kose dere inne om høsten? Tips til både enkel mat/snacks, drikke og aktiviteter er noe jeg gjerne vil høre om :)

Anonymkode: ccb2d...7f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmebakt brød/boller og frukt. Først en tur ut i ruskeværet og så en dusj og spise brød. Og stearinlys og pledd og te sammen med en bok eller netflix. 

Anonymkode: a5f7b...de2

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hjemmebakt brød/boller og frukt. Først en tur ut i ruskeværet og så en dusj og spise brød. Og stearinlys og pledd og te sammen med en bok eller netflix. 

Anonymkode: a5f7b...de2

Jeg bruker også å ta en tur ut først, da blir det ekstra koselig å komme inn :)

Anonymkode: ccb2d...7f5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...