Gå til innhold

Pumps som er gode på foten.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eg ville i alle fall gått for eit merke som er eit reint skomerke, slik som Högl, Clarks, Gabor, Marc Bohan, Ecco eller min favoritt: Peter Kaiser. Eg har både Jimmy Choo, Louboutin og YSL i skapet, men dei er rett og slett ikkje i nærleiken av å vere bra sko i forhold til Peter Kaiser eller Clarks, altså, dei er berre pene å sjå på. Louboutin har i tillegg utruleg dårleg kvalitet på sålen (det er ikkje normalt at sko blir så snøgt slitt som dei raude sålene deira), så der kjøper ein berre utsjånaden, altså. 

Endret av Tigress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 hours ago, Thyra said:

Så høye hæler kan da umulig være gode å gå i?!? 

Ikke meg du spør, men bruker de nesten hver dag, og etter en stund blir man vandt til dem og da er de ok å gå i

Endret av stilts
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tamaris har kommet med en serie som heter Heart and Sole, som jeg synes er veldig gode på foten. De er litt mer oppbygd under fotsålen enn andre pumps jeg har. Jeg er også veldig fornøyd med Högl og Peter Kaiser. 

Et poeng er også at pumps bør passe akkurat for å være gode. De mer ordentlige skomerkene finnes ofte i halvstørrelser, noe som er alfa omega for meg som er en 37,5. Litt for store/små blir aldri bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er svært fornøyd med mine stiletter fra Clarks. De har padding i hele sålen, samt bak i hælen for å forebygge gnagsår 👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tamaris! De er veldig like Marco Tossi som jeg også ser blir nevnt her. Mine favoritt pumps med høge hæler er utrolig god å gå i. Men etter siste svangerskap har jeg fått større føtter😭 jeg har lett og lett etter samme modell, uten hell så langt. Nå har jeg gått til innkjøp av et nytt par pumps i samme merke. God de også, men ingen slår favorittparet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enormt mange pensko, men de aller beste skoene jeg har er fra Sam Edelman. Det er et merke jeg nettopp har oppdaget, og jeg har allerede kjøpt meg to par pumps. Et par i nude og et par i svart semsket. Og de er så gode på foten! Det er en liten pute i sålen og de er generelt gode å gå med. Hælen har en god høyde også, ca 8 cm. Så de kan brukes å både på jobb og i selskap ☺️  Klassiske, pene pumps. 

http://www.bogartcosmo.no/nettbutikk/p-888565-sort-sam-edelman-hazel-pumps

Anbefales virkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...