AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #1 Skrevet 7. oktober 2018 Hei! Skal ha samleie for første gang på fredag som kommer. Dette er med min kjæreste, på fredag har vi vært sammen i 1 år, så vil feire det med sex. Vi er gamle nok for samleie og begge vil ha det. Greia er, jeg ble ferdig med mensen denne uken. På torsdag. Er det trygt å ha sex en uke etter eller er jeg fruktbar den tiden? Vi skal bruke kondom, er kondom bra nok ? Sprekker det fort? Anonymkode: 4bfc7...18d
eller Skrevet 7. oktober 2018 #2 Skrevet 7. oktober 2018 Kondom er bra nok, dersom den brukes riktig.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #3 Skrevet 7. oktober 2018 Akkurat nå, eller skrev: Kondom er bra nok, dersom den brukes riktig. Hva vil det si? Anonymkode: 4bfc7...18d
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2018 #4 Skrevet 7. oktober 2018 Det eneste som gir 100% sikkerhet er å ikke ha sex. Dette er fakta. Men, vi har alle sex på et eller annet tidspunkt. Selv går jeg på p-piller men kunne absolutt aldri stolt 100% på dem, og kjører alltid kondom i tillegg. Kondom er ikke 100% sikkert, mend et vil aldri noen prevansjonsmiddler være. Det vil alltid være en sjangse for at noe kan skje. Men kondom beskytter mot sykdommer og graviditet. Gjerne les litt her om kondom: https://www.ung.no/prevensjon/991_Kondom.html Om man bruker prevansjonsmidler så kan man ha sex uavhengig av syklusen. Da de skal i de fleste tilfeller beskytte mot graviditet. Men skriver «i de fleste» tilfeller. For ingenting er 100%. Anonymkode: 2fef3...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå